"/""" Caro's Kaartjes: Bloemenkrans - Flower wreath

Pagina's

1 december 2013

Bloemenkrans - Flower wreath


Vorige week zaterdag was er bij het buurtcentrum Joop in Wateringen een Open Huis.
Zo nu en dan, bij genoeg aanmeldingen, huur ik dit buurtcentrum om een workshop of een Stamp-A-Stack te houden.

*** Last Saturday our town hall called Joop had an Open House.
Every now and then I rent this hall for a workshop or a Stamp-A-Stack.


Helaas kon ik hier niet bij aanwezig zijn, omdat ik in Manchester zat, maar organisator Dorie was zo lief om mij toch een tafel te geven, zodat ik wat werkstukjes kon presenteren.
Speciaal voor haar heb ik voor in buurtcentrum Joop een mooie bloemenkrans gemaakt.

*** Unfortunately I couldn't be at the Open House, because I was present at convention in Manchester.
But Dorie, who was organising the event, was so sweet to give me a table to present my little pieces of art.


De krans is omwikkeld met het mooie Stampin' Up! burlap lint.
Aangezien de kleuren van Joop knal groen en paars zijn, heb ik gekozen om de bloemen in paarstinten te maken met een kleine roze touch.
De bloemen zijn gemaakt met de Blossom pons, de Fancy Flower pons en de Floral frames collection framelit dies.
Het idee voor deze krans heb ik van mijn lieve upline Michelle Last.
Zij maakte deze krans in andere kleuren voor de Pinkies bloghop een poosje geleden.
Toen ik die krans zag wist ik dat ik dit ook eens wilde maken, want ik vond 'm zo gaaf!

*** The foam wreath is wrapped around with the beautiful Stampin' Up! burlap ribbon.
Since the colors are grass green and purple at Joop, I choose to make the flowers in different shades of purple and a touch of Pink.
Theste flowers are made with the Blossom punch, the Fancy Flower punch and the Floral frames collection framelit dies.
This idea comes from my lovely upline Michelle Last.
She made this wreath for the Pinkies bloghop some time ago and it immediately took my breath away.
I knew I had to make it too one day.



Wil je weten hoe je de bloemen zelf kunt maken, kijk dan deze video van Michelle Last, waarin zij je in je oor fluistert hoe het werkt. Ze fluistert nl. in dit filmpje, omdat haar man op dat moment ziek was.

Van de week zal ik een even bij Dorie langs lopen om te vragen hoe het is gegaan met Open Huis.
Ik ben erg benieuwd naar haar verhalen!

*** When you want to know how to make these flowers, just take a look at Michelle Lasts video.
She whispers the instructions to you! In this video she cannot talk out loud, while her husband is not feeling well at that time.

Later on this week I will go by Dorie and ask her how the Open House was.
I am looking forward hearing her stories!

Tot Stempels!
*** Till Stampin'!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: