"/""" Caro's Kaartjes: Stampin Up! Europe Convention 2013 - Manchester - Be the Difference - DAY 2

Pagina's

30 november 2013

Stampin Up! Europe Convention 2013 - Manchester - Be the Difference - DAY 2

Na een enerverende dag met de vlucht naar Manchester en meteen al een receptie en een borrel in het hotel van Michelle, waarbij het toch wat laat was geworden, moesten we de volgende dag alweer vroeg uit de veren om op tijd bij het Manchester Central Conventie centrum te zijn.

*** After a pretty busy day with some flying, a reception and afterwards drinks at Michelle's hotel it had become pretty late. The next morning we had to rise and shine relatively early to be in time at the Manchester Central Convention Centre.


Eenmaal daar aangekomen hebben we om de beurt even geposeerd bij het aankondigingsbord.

*** Once arrived we posed in turns at the entrance.





Onderweg zag ik dat ze me hadden ingehuurd voor uitzending, dus toen ben ik maar van alles gaan filmen, maar of dat goed komt weet ik nog niet, want voorlopig krijg ik de filmpjes nog niet zo druk van mijn camera op mijn computer geupload. Dus mocht iemand daar veel verstand van hebben en me daarbij kunnen helpen, dan hou ik me zeer aanbevolen! Het zijn nl. mijn debuutfilmpjes, dus of het een verstandige keuze was om juist mij uit te kiezen voor uitzending...

*** Just before we arrived I saw they hired me for broadcasting, so I decided to make some video's, but I'm not sure if that worked out, because I haven't been able to upload them to my computer yet. If someone knows how to fix this, I sure could use some help with it. It's the first time ever I held a camera in my hands, so I am not so sure if they were wise to choose just me for broadcasting...



Om 9.00 precies begon de openingsceremonie, waarbij Sara ons van harte welkom heette en een mooie speech gaf. Ook was er weer een  mooie videoboodschap van Shelli, waarin ze sprak dat ze het zo jammer vond dat ze er niet bij kon zijn en waarin ze ons allemaal bedankte dat we deel uitmaken van Stampin' Up! Shelli heeft laatst een ongeluk gehad met haar paard en Sara vertelde dat zij aan de beterende hand is, maar dat de oversteek naar Europa nog wat veel gevraagd was. Ik hoop dat Shelli ook snel door de laatste loodjes komt, zodat ze er volgend jaar zeker bij is in Brussel! Jaaa, volgend jaar wordt de Conventie in Brussel gehouden! Is dat niet gaaf! En lekker dichtbij.
Gezegd moet worden dat Sara het fantastisch heeft gedaan als Shelli's vervangster. Wat een bijzondere vrouw. Ik wist helemaal niet dat zij zelf ook demonstratrice is. Dat is toch best een leuk weetje!
Tijdens de openingssessie was er natuurlijk ook nog een Prize Patrol (loterij met prijsjes).
Mijn lootjeskleur (de loterij ging op kleur) was Melon Mambo, wat best een leuk kleurtje is, maar helaas pindakaas niets gewonnen. Ach, het was toch al hartstikke leuk om mee te maken, want er werden ook ALL ATTENDEE GIVE-AWAY's gedaan. Dat betekent dat, net als bij de Oprah show, iedereen in de zaal iets krijgt! Wow, muziek aan en de hele zaal uit z'n plaat, dat was toch zo'n leuk gezicht!

*** At 9.00 hrs sharp the Openingceremonie started and Sara welcomed us all with a beautiful speech.
They showed another wonderful video of Shelli, who told us she was so sad she wasn't able to be there and she also thanked us all for being part of Stampin' Up!
Shelli has been in a horse accident and Sara told us she's doing better now, but the trip to Europe was still too much to ask. Hopefully Shelli will recover soon, so she can be with us next year in Brussels!
Yes, next year the European Convention will be held in Brussels. Nice, nice, nice!! And so close.
Sara did a fantastic job being her mom's replacement. What a remarkable woman!
I didn't even know she's a demo too. Nice fact!
At the openingssession there was a Prize Patrol, ofcourse.
My ticket was Melon Mambo, which is kind of a cool color, but unfortunately it didn't bring me luck.
It was fun anyway, because there were ALL ATTENDEE GIVE-AWAY's also. 
It was like in the Oprah show. The music got on and all people went cheering.
That was so much fun!

Ik, Sara Douglas en Baz
Na de openingsceremonie ben ik snel nog even met mijn Engelse vriendin Baz met Sara op de foto gegaan.
We hebben nog even met Sara gesproken. Ik was een beetje verlegen en wist ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik was dus blij dat Baz erbij was.
Daarna was het al vrij snel weer tijd voor de eerste class.
Je kon verschillende classes volgen gedurende deze dag en ook op de gang werden er demonstraties gedaan.

*** After the openingceremonie me and my English friend Baz went for a quick photo with Sara.
We talked to Sara for a minute. I was a bit shy of nature and didn't quite know what to say, but lucky for me Baz was there too.
Before we knew it, it was time for the first class.
During the day you could attent to several classes and there were presentations and demo's at the hall too.

Bord met swaps
Op de gang waren ook nog diverse moodboards met allemaal inspiratiekaarten te zien.
Hierboven zie je een bord met swaps als ik me niet vergis, maar er waren ook borden met ingezonden kaarten en met projecten die we gedurende de conventie hebben mogen zien.
Sommige classes waren op verschillende tijden, zodat je je eigen programma een beetje samen kon stellen.
Het leuk was dat je dus zelf kon kiezen wat je wilde doen.

*** In the hallway there were moodboards with inspirational cards.
Above a swapboard is shown, but there were also boards with cards that were especially sent in and nice projects which were shown during convention.
Some classes were held at different times, so you could make your own schedule.
The fun part was you could choose what you wanted to do.

 

Hierboven zie je Damir (het aanspreekpunt voor demonstratrices in Nederland) en Paula (de Damir van Engeland) een presentatie verzorgen over het eerste jaar van het demonstratrice zijn.
Ook de presentatie van Brandi was zeer de moeite waard! 

*** On the first photo above you'll see Damir, who's the contact for the Dutch demonstrators at Stampin' Up! together with Paula (contact for English demonstrators) doing a demonstration about the first year of being a demonstrator.
Brandi's presentation was also very worthwhile!

So glad to see the wonderful Nicky Dexter again
Het weerzien met de andere Pinkies, die ik afgelopen April in Birmingham heb ontmoet, was echt super gaaf!
Er werd dan ook heel wat af gehugd.

*** To see the other Pinkies, which I met in Birmingham last April, was so much fun!
We hugged away.

The lovely Traci Cornelius and I
En er werden ook al snel nieuwe vriendschappen gesloten met de andere Pinkies!

*** New friends were made quick and easy with the other Pinkies!

Paula, ik en Chris
In de grote zaal waar ook werd gelunched was een bord waar je je statement voor volgend jaar op kon hangen.
Het mijne was: work smarter not harder and have even more fun!
Bij dit bord trof ik Paula en Chris. Chris is één van mijn favoriete demonstrator supporters.
Als ik naar demonstrator support bel dan krijg ik hem of André (heb ik helaas geen foto van) heel vaak aan de telefoon. Het was dan ook zo leuk om hem in het echt te zien.
En het leukste vond ik nog wel dat ik in de gang liep en opeens iemand hoorde roepen: "Hey Caro, it's me...I'm Chris!"

*** At the big hall where we also had lunch you could write down a statement for next year.
Mine was: work smarter not harder and have even more fun!
At this sign I ran into Paula and Chris for a chat.
Chris is one of my favorite demonstrator supporters.
When I call demonstrator support ofter I get him or André (don't have a photo unfortunately) on the phone.
It was so nice to finally meet them both.
The most fun was when I walked down the hallway and heard someone call: "Hey Caro, it's me...I'm Chris!"


's Middags hebben we nog een technique class gevolgd, welke werd gegeven door Bonnie Thurber.
Bonnie kennen jullie nog van mijn vorige blogpost.
Wat een leuke vrouw is dat!
Haar presentatie van de class was echt hilarisch.
Tijdens de classes, presentaties en de openings- en sluitingsceremonies lieten ze ons ook al sneakpeaks van de nieuwe producten zien die eraan gaan komen.
Oooeeehhh, ik kan je vertellen....JE GAAT HET LEUK VINDEN! 
Ze zijn YUMMIE!!!

*** In the afternoon we did a technique class presented by Bonnie Thurber.
You know Bonnie from my last blogpost.
What a wonderful lady she is!
How she presented this class was so hilarious!
During classes, presentations, opening- and closingceremonies they showed us sneakpeaks of new products, which are coming pretty soon.
Whoooo, I can tell you......YOU'RE GOING TO LOVE IT!
They are YUMMIE!!!


Het leuke is dat Bonnie me nog herkende van de vorige avond.
Natuurlijk heb ik ook nog even een fotomomentje gepikt met Bonnie.
Ik kan je vertellen, ik ben in mijn leven niet zoveel op de foto gezet als afgelopen weekend.
En ik hou er toch al zo van....;-)

*** It was so special Bonnie recognised me from the night before.
Ofcourse I stole a little photomoment with Bonnie again.
I can tell you, I have never had my photo taken this much as last weekend.
I am so fond of it....;-) 


Tijdens de technique class heeft Bonnie ons een paar verschillende dingen laten zien, o.a. hoe je zelf veertjes kunt maken van de Stampin' Clay. 
Hiermee heeft ze een muslin bag aangekleed. 
Een super gaaf idee!
Maar ook het overlopen van de kleuren op het aquarelpapier en het decoreren van een envelop op deze manier vond ik erg leuk.

*** Bonnie showed us a few different things during technique class. One was how you can make lovely feathers out of Stampin' Clay. She used this one to dress up a muslin bag. Super cute idea!
And I really liked the idea of overlapping colors and decorating an envelope this way.

Pinkies having fun making groupphoto
Natuurlijk was er ook even tijd voor een groepsfotomomentje met Sara en Michelle!
Helaas staat niet iedereen erop, maar het grootste deel van onze groep was aanwezig.
We hebben zo'n lol gehad!

*** Ofcourse we also had a moment to take a group photo together with Sara and Michelle!
Unfortunately not everyone is involved, but we were there for the most part.
We had so much fun!

Wachten duurt lang hè dames?!
De dag vloog voorbij!
Na de sluitingsceremonie hadden we niet zoveel tijd meer, want om 19.30 uur zou de Award Night beginnen en we wilden ons ook nog even fatsoenlijk omkleden.
Dat werd dus even een pizzaatje halen.....nou ja even....
In het volgende verslag zal ik jullie alles over de Award Night vertellen, want deze post is alweer lang genoeg geworden.

*** The day went by so fast!
After the closingceremony we didn't have much time, because we had to be back by 19.30 when Award Night started.
We wanted to change in our lovely dresses before ofcouse.
So we went for a quick take away pizza....well..quick....
In my next post I will tell you all about Award Night, because this one is already longer then planned.

Tot slot nog een leuk filmpje met een impressie van de hele conventie.
Als je goed kijkt aan het einde, dan zie je me nog voorbij flitsen in mijn jurk op Award Night.



Ik kan niet wachten tot volgend jaar in Brussel! Het was toch zooo leuk.

Wil jij volgend jaar in Brussel ook van de partij zijn?
Meld je dan {hier} aan als demonstratrice.
Je kunt dan niet alleen bij de conventie zijn, maar ook nog eens allerlei andere Stampin' Up! evenementen bijwonen.
En je mag werken met de mooist en leukste materialen, welke je met maar liefst 20% korting kunt kopen.
Je leert veel nieuwe mensen kennen en je kunt bij teamdagen aanwezig zijn.
Zoals je gelezen hebt kun je ook als eerste de nieuwe producten zien.
Zie je het geven van party's en workshops niet zitten, maar wil je wel graag 20% korting op de mooie producten? Dat kan!
Je kunt nl. zelf bepalen hoe je het in gaat vullen.
Wil je meer informatie of heb je nog vragen, schroom dan niet om een mailtje te sturen naar carooskaartjes@hotmail.nl, want ik help je graag verder.

*** I cannot wait till Brussels next year! It was sooo much fun.

Do you want to be there in Brussels too next year?
You can register {here} as a demonstrator.
You are not only able to be there at Convention, but you can attent to lots of other Stampin' Up! events.
You can work with the most beautiful and fun materials, which you can purchase with a 20% discount.
There are lots of new people waiting to meet you and you can be a part of teammeetings.
As you may have read you see the new products first.
If you're not into workshops or party's, but you'll like a 20% discount on these beautiful products? You can!
There is no obligation to do workshop or party's, you can do it your way!
If you need more information or when you have any questions, please feel free to send an email to carooskaartjes@hotmail.nl, because I am more than willing to help you.

Tot Stempels!
*** Till Stampin'!

Photobucket

4 opmerkingen:

Marjan zei

Volgens mij heb jij genoten, leuk om te lezen wat je allemaal mee hebt gemaakt!

Nadine zei

Ik heb je gespot, hoor! Leuk!

Judith zei

Het moet geweldig zijn geweest! Leuk voor jou!!!

Cornelie zei

Leuk weer!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: