"/""" Caro's Kaartjes: Laat je dromen niet los...

Pagina's

11 april 2019

Laat je dromen niet los...

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Je hebt misschien wel gemerkt, dat ik helemaal in dromenland bivakkeer.
De eigenlijke oorzaak is mijn swap voor On Stage, een bijeenkomst georganiseerd door Stampin' Up!® voor demonstratrices, waarbij we mooie nieuwe producten te zien krijgen en daar ook even aan mogen snuffelen.

Tijdens deze bijeenkomsten is het een leuk gebruik om te 'swappen', zoals dat heet.
Ja, sinds ik stempel heb ik er een heel nieuw vocabulair bijgekregen.
Swappen is eigenlijk niets meer dan ideetjes ruilen.
Je maakt een kaart of een ander leuk projectje in meervoud, zoveel als je terug wilt ontvangen en deze ga je ter plaatse met anderen ruilen.

Dit is een leuke manier om meteen een praatje aan te knopen met iemand die je nog niet kent. 
Soms ontstaan er de leukste gesprekjes.

Deze keer heeft mijn swap dus iets te maken met deze Follow Your Dream Bundle.
Als hij af is en ik weer terug ben uit Düsseldorf, waar dit evenement wordt gehouden, zal ik je ook laten zien wat het geworden is. Want het is natuurlijk wel leuk als het voor de anderen nog even een verrassing blijft.

Terwijl ik lekker aan de slag was met mijn swapjes, bedacht ik opeens allemaal hele snelle kaartjes.
Toen ik even een break wilde van het swapjes maken heb ik ze meteen gemaakt.

En zo is deze hele serie zwart/wit dromenkaartjes ontstaan.
Super snel en lekker makkelijk, want het hoeft echt niet altijd veel en moeilijk te zijn.

Dit is de laatste in deze serie en morgen laat ik je nog een bonus kaartje zien.

Heb je de andere kaartjes uit deze serie gemist?
Je kunt ze terugvinden door {hier}, {hier} en {hier} te klikken.


Blijven dromen lieve mensen.

Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

* al deze materialen zijn bestelbaar via Caro's Kaartjes *





carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken:




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: