"/""" Caro's Kaartjes: Volg je dromen...

Pagina's

4 april 2019

Volg je dromen...

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag liet ik jullie al een heel clean en simple droomkaartje zien en vandaag droom ik nog even lekker door. Heerlijk toch?! 

Dit kaartje lijkt misschien hetzelfde, maar dat is toch niet helemaal het geval.
Aan dit kaartje heb ik nog wat stansjes uit de Follow Your Dreams bundle toegevoegd.
Zo is het kaartjes net iets meer aangekleed.

Uiteraard zijn deze Stampin' Up!® materialen via mij te bestellen, mocht je ook lekker weg willen dromen.

Ik denk dat ik nog even doorga met dagdromen. 
Wat zal het vandaag worden?
Ibiza of misschien toch iets dichter bij huis?

Deze kaart stuur ik in voor de zwart/wit uitdaging Inspire Create Stamping Challenges #40.
Wil je ook mee doen? Dat kan. Pak snel je knutselspullen en maak een leuke creatie.
Upload jouw creatie voor 14 april door op de Add Link knop te klikken onderaan deze blogpost:

Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up!® materialen:



carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken:




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: