"/""" Caro's Kaartjes: First Steps geboortekaartje voor Finn

Pagina's

5 april 2019

First Steps geboortekaartje voor Finn

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

Hoera! Mijn lieve collegaatje is bevallen van een zoontje, genaamd Finn.
Ik wilde voor de geboorte van Finn een leuk kaartje maken en liep al een poosje rond met een ideetje, maar ik kwam er steeds niet helemaal uit.

Tot ik een super leuke herinneringendoos tegen kwam op het blog van Kleine StempelMiez.
Dat was precies het ontwerp wat ik in mijn hoofd had, maar dan al uitgevoerd. Super handig!
Dank je wel Kleine StempelMiez, nu kon ik het ontwerp heel makkelijk vertalen naar een kaartje.

Soms kan ik echt wekenlang met een ideetje in mijn hoofd rondlopen, maar dan heb ik nog geen tijd of er ontbreekt nog net één detail of er is nog net iets niet naar mijn zin, waar ik over loop te peinzen.
En dan is het heel fijn als iemand anders een soort van je gedachten heeft gelezen en dit al heeft uitgevoerd. Dan hoef je het alleen nog maar na te maken in je eigen uitvoering. Zo fijn!


https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Aan de binnenkant heb ik nog een handje gestempeld als extra detail. Dat vond ik wel grappig zo.

De first steps stempelset vind ik echt een super fijne set om babykaartjes mee te maken. 
Het zijn zulke lieve afbeeldingen!

En heb je de letters gezien? Wat zijn ze gaaf he?
Samen met de stansen is dat best een dure set. 

Maar mocht je nu helemaal weg van zijn van die letters, dan is het de moeite waard om ze in het Stampin' Up!® starterspakket aan te schaffen. Dan heb je echt een leuke aanbieding te pakken.
Wil je hier meer informatie over? Stuur me dan gerust een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl

Dit was het weer voor vandaag.
Morgen is er weer een nieuwe Creatieve Harten Bloghop. 
Ik hoop dat je dan weer gezellig even langs komt op mijn blog.

Een heel fijn weekend gewenst!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

* Deze materialen zijn te bestellen via Caro's Kaartjes * 

7/8" Circle Scallop Punch
7/8" Circle Scallop Punch
[129404]




carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken:




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




2 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Oh wat is ie gaaf Caro. Groetjes, Ankie

Caro's Kaartjes zei

Dank je Ankie! Ik vond het design van Kleine Stempelmiez ook zo leuk! ;-)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: