"/""" Caro's Kaartjes: Creatieve Harten Bloghop - Daisy Delight tasje met kaartje

Pagina's

6 april 2019

Creatieve Harten Bloghop - Daisy Delight tasje met kaartje


Hallo!

Leuk dat je weer even langs komt op mijn blog.

Genieten jij ook zo van voorjaar? Heerlijk dat de dagen weer gaan lengen, de vogeltjes fluiten, we weer meer zonnestralen op kunnen vangen en met z'n allen weer meer naar buiten gaan.

De tijd van tulpen, narcissen en madeliefjes. Oh ik hou ervan!


Speciaal daarom hebben we met de Creatieve Harten deze keer het thema "Bloemen" gekozen voor onze maandelijkse bloghop. Jawel, het is weer bloghoptijd!

Onderaan deze post staan de linkjes van mijn leuke teamgenoten voor je klaar om ook op hun blogs even een kijkje te nemen. Wanneer je alle blogs hebt doorlopen voel je je vast hartstikke fleurig en vol inspiratie.

Mijn projectje voor vandaag heb ik al een hele poos geleden gemaakt, maar ik had het nog niet geblogd. Het helpt bij het voorjaarsgevoel, dus ik dacht ik blog het vandaag gezellig.

carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Het is een tasje met daarin kleine vierkante kaartjes in de maat 3x3 inch.
Het patroontje voor dit tasje heb ik jaren geleden eens van een Amerikaanse demonstratrice, genaamd Sandi Dailey gekregen, toen ik nog geen Stampin' Up!® demonstratrice was.

Ik was toen lid van een Yahoogroep, de Late Night Stampers, met allemaal Stampin' Up!® demonstratrices uit Amerika. Stampin' Up!® was toen nog niet in Nederland verkrijgbaar, maar samen met mijn vriendinnen Krista, Erna, Christa vonden wij Stampin' Up!® toen al helemaal geweldig. Later kwam Elly er ook gezellig bij. 

Ik leerde Sandi en nog vele andere Amerikaanse demo's via deze groep kennen en zodoende mocht ik van Sandi dit leuke patroontje uitproberen. 

En zo is het destijds allemaal begonnen, nog lang voordat Stampin' Up!® eindelijk in Nederland te verkrijgen was.

Mijn buurvrouw Dieke introduceerde me met het stempelen en toen vond ik later het blog van Krista, door wie ik aangestoken werd met het Stampin' Up!® virus. Ook werd ik toen al lid van een leuke groep met Nederlandse Stampin' Up!® fans. 

Nu jaren later kan ik nog steeds niet geloven, dat ik al zolang met de mooie spullen van Stampin' Up!® mag werken. Ik ben destijds gevallen op de mooie kleurtjes, die in alle producten steeds weer terug komen. 

Nooit meer zoeken naar een bijpassende kleur. Oei, deze is het net niet...toch nog even verder zoeken of ik iets heb wat er dichter bij in de buurt komt. Uren kon ik daar mee bezig zijn!

Dit probleem loste Stampin' Up!® in één keer voor mij op, want de kleur van de inkt is ook precies de kleur van het karton en van het lint en van de knoopjes en het zit ook in het design papier. 
Zo paste alles super mooi bij elkaar en dat maakte mijn creaties toch net even iets mooier.
Bovendien was het een stuk makkelijker om mee te werken.

Ook de kwaliteit van het karton vond ik geweldig! En het was glad!
In die tijd gebruikte ik vooral papier van papicolor en Bazzill, maar dat had altijd structuur en dat wilde ik niet altijd. Ook dit probleem was meteen mooi opgelost.

Maar nu even terug naar het verhaal over Sandi. Een poosje terug kwam ik het patroontje van Sandi weer ttegen en toen heb ik haar een berichtje gestuurd. Ze reageerde erg enthousiast en we spraken af dit doosje nog eens te maken. Dit is mijn versie geworden.

Ik heb er een leuk voorjaarstasje in lekkere knalkleuren van gemaakt, de In Color kleuren 2018-2019.

De Daisy Delight stempelset was ik al bijna weer vergeten, maar wat is hij leuk he?!
En zo fijn dat er een Daisy pons bij verkrijgbaar is om ze mooi mee uit te ponsen.
Scheelt zo'n hoop knipwerk.

Ponsen was ook één van de dingen, die ik als eerste ben gaan sparen destijds. Ponsen, kaartkarton, inktpads, af en toe een stempelset en altijd ook dimensionals. Je kon me niet blijer maken! En nog steeds niet, maar dat lijkt me wel duidelijk toch?

Zo, ik heb weer lekker op mijn praatstoel gezeten, dus het is nu tijd om het stokje door te geven.
Ga je nog even gezellig bij mijn leuke teamgenootjes langs? Dat vinden ze echt hartstikke leuk!

En mocht je even tijd hebben, dan vinden we het ook enig als je een reactie achter zou willen laten.
Dan hebben we een beetje idee wie er aan de andere kant van de berichtjes gezellig onze verhaaltjes zitten te lezen. 😃

Ik wens je nog heel veel hopplezier!

Aan deze bloghop doen de volgende teamgenootjes mee:


Tot Stempels! 


Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

*Deze materialen zijn te bestellen via Caro's Kaartjes* 

Daisy Delight Photopolymer Bundle
Daisy Delight Photopolymer Bundle
[145361]





carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken:





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




12 opmerkingen:

Danielle Kassing - Stamp Along zei

Wat een super leuk setje zo samen

Elly Kreutzer zei

Super leuk tasjes met kaartjes.

Yolanda Pasterkamp zei

Hè, gezellig setje kaartjes Caro. Dat tasje is super!

Carola Creations zei

Heel erg leuk, wat een schattig tasje. Misschien iets voor een filmpje haha xx

kaneeltje zei

Wat een dotjes zo bij elkaar in dat handtasje, erg leuk!

Monique1971 zei

Hoi Caro, wat leuk om zo wat achtergrond informatie te krijgen. Wat zul jij blij zijn geweest toen Stampin Up ook in Nederland te verkrijgen was. Het zijn ook echt mooie spullen. Ik vind het doosje weer erg leuk geworden, prachtige kleuren, daar word je gewoon vrolijk van!

Monique1971 zei

Tasje bedoelde ik 😄

Creation by Heart zei

Hallo Caroline,
Weer zo'n leuke set heb je gemaakt, vooral om dat het die schattige kleine kaartjes zijn. Lekker handig dat je niet zelf hoeft te snijden:) en ook meteen een envelopje erbij. Daarom ben ik voor Stampin Up gevallen, alles zo compleet en goed over nagedacht. Wens je een fijn weekend. Groetjes uit Lemmer.

Mariëtte zei

Een fris en kleurrijk setje, met een mooi verhaal!

Diana van Otterlo zei

Wat een ontzettend leuke set is dit zeg! Daar word je gelijk vrolijk van!

De Stempelolifant zei

Super euk tasje met kaartjes zeg... en inderdaad die Daisy stempelset met pons is super leuk... en wordt tijd dat ik die ook weer eens ga gebruiken.
Herken wel veel wat je schreef hoor.... 😊

Monique zei

Echt een superleuk tasje met kaartjes! Wat een leuke set is dit toch eigenlijk, moet ik ook maar weer eens gebruiken.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: