"/""" Caro's Kaartjes: Altijd blijven dromen...

Pagina's

8 april 2019

Altijd blijven dromen...

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

Ik droom nog lekker door hoor! Doen jullie gezellig mee?
Dat we maar altijd mogen blijven dromen!
Hoe heerlijk is dat...

De stempels en stansen van deze fantastische bundle lagen nog steeds op mijn bureau, dus ik ben nog even verder gegaan waar ik gebleven was.

Afgelopen dinsdag en donderdag heb ik al 2 soortgelijke kaartjes laten zien, maar met een paar kleine aanpassingen, is het opeens toch weer een heel nieuw kaartje.

Deze keer heb ik de dromenvanger herhaaldelijk in een patroon op mijn papier gestempeld.
Dit geeft wel een leuk effect, vind je niet?
Het is net of je je eigen design papiertje hebt gestempeld.
Super leuk om te doen, want je ziet het onder je handen ontstaan.

De tekst heb ik deze keer met wit embossing poeder op zwart karton geëmbosst.
Dat kwam net iets mooier uit, dan een zwarte tekst op wit papier.
Dat viel namelijk een beetje weg.

En zo is er weer een mooie droomkaartje af!

Met dit kaartje doe ik mee met Inspire Create Challege #40.
Zij hebben een Zwart/Wit uitdaging, waaraan je tot 14 april mee kunt doen.
Dus pak snel je spullen, maak een makkelijk kaartje en upload jouw creatie door op Add Link te klikken onderaan deze blogpost: https://bit.ly/2WT1DBF.

Let's keep on dreaming...

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

* al deze materialen zijn te bestellen via Caro's Kaartjes *





carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken:




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: