"/""" Caro's Kaartjes: Ik kan je dromen...

Pagina's

12 april 2019

Ik kan je dromen...

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

Terwijl ik zo heerlijk met de dromenkaartjes bezig ben, bedacht ik me opeens dat er best veel zaken zijn waar dromen in voorkomen. Zo heb je het liedje van Marco Borsato "De meeste dromen zijn bedrog", wat als je er eenmaal aan denkt de hele dag lekker in je hoofd blijft hangen. Dus bij deze...
En bijvoorbeeld ook Droomvlucht in de Efteling. Dat zijn zo maar eens twee voorbeeldjes.
Nu heb ik ook een mooi gedicht gevonden van Herman van Veen en dat heet "Ik kan je dromen".
Als aanvulling op deze kaart deel ik het gedicht aan het einde van dit berichtje.

Maar eerst wil ik het nog even over mijn kaartje hebben.
Want hoewel ik de kaartjes in de neutrale kleurtjes ook helemaal leuk vind, was ik nu toch echt wel weer toe aan een gezellig tintje. 

Deze keer koos ik voor heel zacht roze, Powder Pink.
Dit is één van de In Color kleuren 2017-2019. 
Dit betekent, dat deze kleur helaas helaas uit het assortiment gaat verdwijnen na 3 juni a.s.
Mocht je nog producten in deze kleur willen aanschaffen, wacht dan niet te lang, want nu geldt de OP=OP regel!

Dit kaartje heb ik iets meer aangekleed, door de kleur, maar ook door nog extra laagjes toe te voegen en een embossingmal te gebruiken.

Clean en Simpel kaartjes vind ik hartstikke mooi, maar ik geloof toch, dat dit meer mijn stijl is.
Net een klein beetje meer.

Alle gebruikte Stampin' Up!® materialen staan weer onder deze post vermeldt en zijn via Caro's Kaartjes verkrijgbaar.

En dan is het nu tijd voor het beloofde gedicht/songtekst.
Ik vond het leuk om ook eens iets anders met jullie te delen.
Hopelijk kunnen jullie dit ook waarderen.

Ik kan je dromen

Je hebt niets verdiend en
je bent nog niet jarig
Je hebt weinig nodig
toch geef ik je iets
En of ik er ooit iets
anders voor terug krijg
Dat geeft niet, ik geef jou
mijn dromen voor niets

Mijn dromen zijn voller en mooier dan vroeger
Sinds ik jou zomaar opeens ergens zag
Ik ken je een week mar ik kan je al dromen
En dat doe ik dan ook iedere dag

Dromen die komen van heel diep van binnen
Geboren uit vreugde, geluk en verdriet
Een splinter verlangen, een deel van jezelf
Dat je meestal verstopt voordat iemand het ziet

Een droom voor een kind dat nooit was geboren
Als zijn ouders zich niet een keertje hadden vergist
Dat opgroeit en leert dat je leeft om te werken
En werkt tot hij merkt dat hij nog steeds iets mist

Dromen voor iemand die niet meer kan slapen
Een droom voor een man die zijn leven verslijt
In de strijd om de eerste de beste te wezen
Die alles al heeft, behalve nog tijd

Tijd voor de hazelaar, vroeg in het voorjaar
Een lichtgroene droom van een bloeiende boom
Dromen als druppels op vuurrode appels
Een tak staat in bloei in het huis waar ik woon

Geuren en kleuren versieren de wereld
Voor iemand die niet voor de werkelijkheid vlucht
Als de zon ondergaat ligt de hemel op aarde
En dansen de muggen heel hoog in de lucht

Je hebt niets verdiend en je bent nog niet jarig
Je hebt bijna alles, toch geef ik je iets
Een dag als een bloem in de vaas op tafel
Een dag als vandaag krijg je voor niets.

Herman van Veen (1971)


Pluk de dag lieve mensen.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

* Al deze materialen zijn te bestellen via Caro's Kaartjes *




carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken:




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




1 opmerking:

Clipping Path Service zei

Nice article as well as whole site.Thanks.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: