"/""" Caro's Kaartjes: Feest!

Pagina's

27 april 2019

Feest!

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

Een fijne Koningsdag gewenst!
Ga je nog wat leuks doen vandaag?

Wij vieren vandaag dubbelfeest.

Vandaag is niet alleen koning Willem-Alexander jarig, maar ook ons eigen koninkje Roel.
Inmiddels geen kleine jongen meer, want hij wordt alweer 19 jaar!
Wat vliegt de tijd....

19 jaar en wat een mooie ontwikkeling heeft deze jongen de laatste 2 jaar doorgemaakt. 
Ik ben echt super trots op hem.

Onze Roel wil niet op de foto, dus jullie moeten het doen met de kaart die ik speciaal voor hem heb gemaakt. 

Deze kaart heb ik in Koningsdagstijl gemaakt, want dat paste zo goed in deze tijd.

Een super leuke set hiervoor is de Nederlandse stempelset Voor Elke Gelegenheid.
Deze stempelset bevat hele leuke kleine feeststempeltjes, waarmee je zelf de leukste achtergrondjes kunt maken, voor zowel kaarten als scrapbooken, als leuke cadeauverpakkingen.

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl


Jammer genoeg moeten we binnenkort afscheidnemen van deze super leuke stempelset.
Vanaf 4 juni a.s. is hij namelijk helaas helaas niet meer bij Stampin' Up!® verkrijgbaar (of zolang de voorraad strekt, OP=OP!). 

Mocht je dus interesse hebben in deze stempelset, wacht dan niet te lang met bestellen en stuur me gerust een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl, dan maak ik het graag voor je in orde.

Deze set is ook in het Engels verkrijgbaar en heet dan Tabs for everything.

Tip: Let ook even op, want ook voor alle bundles die wel mee doorgaan geldt, dat ze in de nieuwe catalogus niet meer als bundle worden aangeboden. Dat scheelt je dus 10% korting!
Heb je nog een bepaalde bundle op je verlanglijstje staan? Bestel 'm dan nog voor 4 juni a.s.

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Dit modelletje kaart is al snel extra feestelijk aan te kleden.
Ik heb een werktekening gemaakt, zodat je deze kaart na kunt maken als je dat leuk vindt.

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl
De blauwe gedeelten wegknippen en alle rillijnen vouwen.
Plak het mapje in elkaar.

Maak daarna een pocketkaart om in het mapje te stoppen.
Zo kun je er leuk een cadeaukaart in weggeven of geld.
Hieronder zie je de maten. 
De lijnen op 1cm en 8 cm zijn rillijnen.

Vouw je kaart op 8 cm dubbel en vouw de 1 cm terug als flapje.

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Versier je kaarten zoals jij het zelf leuk vindt.

Met de circle tabpons heb ik een tabje aan de pocketkaart gemaakt, zodat je de kaart makkelijker uit het omslagmapje kunt halen.

Dit tabje heb ik nog een beetje versierd met de leuke stempeltjes, wat ik daarna heb uitgeponsd met de 3/4 inch circle pons. Deze past perfect op het tabje!

De pocket kaart is eigenlijk zonder mapje ook al leuk!
Eventueel kun je er als extraatje nog een klein kaartje in maken.

Is het geen feestelijk geheel geworden?

Ik wens jou ook een hele gezellige dag toe vandaag.
Maak er een feestje van!

Tot Stempels!





Gebruikte Stampin' Up!® producten:





carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}





Vergeet niet om bij de Last-Chance Producten te kijken in de webshop of er nog iets bij zit wat je graag wilt hebben, want na 3 juni is het bye bye zwaai zwaai.
Vanaf nu is het OP = OP voor de producten in deze categorie.
Klik op de banner om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan, aldaar kun je weer op eenzelfde banner klikken en de diverse producten per categorie bekijken.




In de Clearance Rack kun je leuke koopjes vinden. Wil je weten wat er zoal in deze koopjeshoek te vinden is? Click dan op het plaatje hierboven en surf meteen door naar de Stampin' Up!® webwinkel. Aldaar klick je weer op het plaatje met Clearance Rack en dan kun je op je gemak alle koopjes bekijken. OP=OP!

Wil je koopjes of laatste kans producten aanschaffen en heb je geen credit card om in de webwinkel te kunnen shoppen? Geen nood! Ik help je graag.
Stuur jouw bestelwensen, inclusief nummer en productomschrijving, je naam en adres dan door naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan maak ik het graag voor je in orde. 





2 opmerkingen:

Gerda zei

Oh....die set is leuk. Die ga ik toch ook nog bestellen.Hihih..
Je kaart en pocket is weer enig.

Liefs,
Gerda

Caro's Kaartjes zei

Ojee dat gaat je weer kosten Gerda!
Dank je wel voor je complimentje en leuk dat je op mijn blog bent wezen kijken.
Groetjes van Caro

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: