"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! feestje in Düsseldorf - verslag met lekker veel foto's

Pagina's

28 april 2019

Stampin' Up! feestje in Düsseldorf - verslag met lekker veel foto's


www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Recent reisde ik samen met de toen jarige Mardette af naar Düsseldorf om er samen met een heleboel andere Stampin' Up!® demonstratrices uit Nederland en Duitsland een feestje van te gaan maken.

Het was namelijk weer tijd voor het zogeheten On Stage. On Stage is een evenement, wat Stampin' Up!® voor haar demonstratrices organiseert. Zij lanceren hier de nieuwe catalogus en we kunnen dan ook meteen wat nader kennismaken met een aantal nieuwe Stampin' Up!® producten, die eraan komen.

Er zijn presentaties met deze spiksplinter nieuwe producten en je neemt ook meteen een aantal businesstips mee.

Maar het allerleukste aan deze evenementen vind ik altijd de mensen die je ontmoet. Mensen die je al kent, maar ook mensen die je nog niet kent. En ook deze keer was dat het geval. Hierover later meer...

www.carooskaartjes.blogspot.com

Voor mij begon On Stage al op vrijdagavond. Ik was namelijk uitgenodigd voor Centre Stage.
Dit is een speciale avond voor de demonstratices vanaf een bepaalde titel.

Vaak is deze avond net even wat meer business georiënteerd. 
Deze keer gaf Yvonne Spikmans-van Bruggen een inspirerend praatje over wat je met een team kunt doen.

Bestel jouw exemplaar van de Stampin' Up!® catalogus via carooskaartjes@hotmail.nl

Super leuk is, dat je daar ook meteen de nieuwe catalogus krijgt en echt als één van de eersten kunt inzien. Wahooo...en wat issie leuk!! 💝

Wil jij straks ook een exemplaar ontvangen? Laat het me even weten!
Stuur een mailtje naar: carooskaartjes@hotmail.nl, dan kan ik je op mijn verzendlijst zetten.

Mensen die in januari, februari, maart of april bij mij een bestelling hebben gedaan krijgen de catalogus gratis toegestuurd.

Doe je in mei een bestelling? Ook dan krijg je dit fantastisch inspirerende ideeënboek gratis thuisgestuurd.

Heb je geen bestelling gedaan, maar wil je wel graag de catalogus thuisgestuurd krijgen, dan stuur ik hem je graag toe tegen de verzendkosten. 


www.carooskaartjes.blogspot.com

Ook kregen we vast de tas uitgereikt met daarin nog wat extra leuke spulletjes, waaronder een mooi notitieblok en een nieuwe Nederlandse stempelset. Tot slot kregen we ook nog een gloednieuwe labelpons. Wow, wat een verwennerij.

De tas is ieder jaar wel een dingetje, want hoe zou hij er dit jaar weer uitzien?
Iedereen is altijd heel nieuwsgierig naar de nieuwe catalogus, maar vlak de tas niet uit. 
Deze keer is hij een stuk leuker, dan de afgelopen paar keer.
Bovendien heeft hij een prachtig nieuw kleurtje. 

www.carooskaartjes.blogspot.com

Na zo'n enerverend avondje kon ik niet slapen. Er werd tot in de late uurtjes nog in het nieuwe boek, boordevol mooie nieuwe producten en voorbeelden gebladerd. De eerste inspiratie borrelt al...

www.carooskaartjes.blogspot.com

Op dag 2 werden Mardette, Leoni, Monique en ik door onze privéchauffeur Sjaak (de man van Mardette) weggebracht en voor de deur afgezet bij de Messe (congrescentrum) in Düsseldorf.
En we waren niet de enige....

Ook al waren we vroeg, er waren nog nauwelijks plaatsjes vrij, maar gelukkig konden we nog een tafeltje in de hoek vinden, waar we heerlijk rustig met elkaar konden zitten. 

www.carooskaartjes.blogspot.com

Berdien schoof ook gezellig bij ons aan en snel werden de tassen opgehaald bij de check-in balie.
Nu hadden zij ook eindelijk het lang verwachtte grote boek van Stampin' Up!®.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Leoni was zo blij als een kind. Zo heerlijk, dat enthousiasme.
Stampin' Up!® heeft dan ook wel weer erg veel leuks in het nieuwe boek ingezet.

www.carooskaartjes.blogspot.com

De nieuwe catalogus ontvangen vind ik natuurlijk super leuk, maar stiekem vind ik het allerleukste aan deze evenementen de mensen die je ontmoet. 

Zo ontmoette ik Cindy Schuster. Cindy was door Stampin' Up!® overgevlogen om bij dit evenement te helpen. Zij is ook een Stampin' Up!® demonstratrice in Utah - USA. Dus vlakbij het hoofdkantoor.

Cindy heeft ook in het Artisan Design Team van Stampin' Up!® gezeten en maakt nu, samen met een aantal oud Artisan Design Teamleden, deel uit van the Crafty Carrot Collective.

Cindy hielp bij het uitdelen van de tassen. Toen ik daar even gedag ging zeggen aan teamgenootje Lotte, die ook bij de hulptroepen was ingezet, werd ik opeens door Cindy aangesproken. 
Ze wist gewoon mijn naam! Sterker nog, ze volgde mij ook. Hoe is dat nu toch mogelijk dacht ik.
Ik werd er verlegen van.

Ik volg Cindy en the Crafty Carrot Collective namelijk zelf ook al een hele poos, aangezien zij erg inspirerende creaties maken. 

Hoe leuk is dat! 

Natuurlijk moesten we wel even een selfie maken.

Na een paar proefpogingen was er toch eentje gelukt. 
Gelukkig ben ik niet de enige die niet zo goed is in het maken van Selfies. 
Ik weet nooit waar ik kijken moet.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Naast nieuwe mensen ontmoeten, is het ook super leuk om weer oude bekenden terug te zien uit zowel binnen- als buitenland, zoals Nadine van Stampinclub.de. Met haar is het altijd een feestje! 

www.carooskaartjes.blogspot.com

Natuurlijk mocht de gebruikelijke selfie met Sandra ook deze keer niet ontbreken.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Er waren oude teamgenootjes en nieuwe teamgenootjes aanwezig, te leuk om heerlijk bij te kletsen en gezellig kennis te maken.

www.carooskaartjes.blogspot.com
Het is zo leuk om eens 'live' met diverse teamgenootjes te kunnen kletsen, in plaats van via internet. Niet iedereen kan altijd op teamdagen komen en dan is het extra leuk als je elkaar dan wel een keertje treft.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Naast teamgenootjes is het ook fijn om even met collega demo's uit het land te kunnen kletsen.
Miranda en ik hadden tijdens onze eerste On Stage, 6 jaar geleden, ook een leuke foto gemaakt en deze keer deden we het nog een keertje gezellig over.

www.carooskaartjes.blogspot.com

We konden ook leuke make and takes maken met SUper gave nieuwe materialen.
Ik ben op slag verliefd geworden op deze lieve vogeltjes en kan niet wachten tot ze bij mij thuis arriveren.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Er was ook een Prize Patrol, waarbij we mooie nieuwe stempelsets konden winnen.
Ik had een Duitse stempelset gewonnen en deze hadden ze niet meer in het Engels, dus mocht ik deze leukerd mee naar huis nemen. Helemaal heppie de peppie!

www.carooskaartjes.blogspot.com

Voor een aantal teamgenootjes had ik een aardigheidje meegenomen, als waardering voor het harde werk wat ze hadden verricht. Of als bedankje voor het meerijden.
Ik had hiervoor relaxpakketten gemaakt. In ieder pakket zat weer net even iets anders.
Hierboven zie je er één van.

www.carooskaartjes.blogspot.com

En tot slot maakten we ook nog een teamfoto. Het ging wat rommelig, maar het is gelukt, zelfs beter dan verwacht. Met dank aan Dirk, de fotograaf van Stampin' Up!®, die deze mooie foto van ons heeft gemaakt.

Wat een geweldige meiden! Ieder met een eigen persoonlijkheid en eigen kwaliteiten.
Super trots ben ik op ons team, De Creatieve Harten.

Ik hoop dat je het leuk vond om over mijn Stampin' Up!® avonturen in Duitsland te lezen.

Mocht je hier ook eens bij willen zijn? Dat kan!
Het enige wat je hiervoor moet doen is het Stampin' Up!® starterspakket aanschaffen.
De beste aanbieding die er bij Stampin' Up! te krijgen is.

Wil je hier meer informatie over?
Stuur mij dan gerust een E-mail; carooskaartjes@hotmail.nl

Ik wens je nog een hele fijne dag toe.

Tot Stempels!



carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




2 opmerkingen:

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Caro,
Wat een leuk stukje heb je geschreven over je ervaring op On Stage. Vooral wie je allemaal ontmoet hebt.
Groetjes Lida Goosen

Caro's Kaartjes zei

Hallo Lida, dank je wel voor je complimentje!
Leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog.
Groetjes van Caro

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: