"/""" Caro's Kaartjes: A year in cards - January

Pagina's

7 januari 2012

A year in cards - January




Tijdens het surfen op internet kwam ik toch iets leuks tegen, nl. a year in cards van Kristina Werner
Ik baalde gewoon dat ik dat destijds heb gemist! 
Maar ach, kan mij het schelen, ik ga het gewoon dit jaar doen. 
Wie doet er mee? 
Dit zijn mijn eerste exemplaren! 
Meer informatie kun je vinden op het {blog} van Kristina Werner en wil je meteen naar de sketches dan kun je {hier} kijken op de site van 2 peas in a bucket.
Wat betreft de Snow Soup Candy kun je nog net mee doen. 
Vanavond ga ik lootjes trekken met de kids.


*** While I was surfing on the internet I came across such a fun project: A year in cards by Kristina Werner. I totally missed this in 2009! What a bummer!  
But I can do it this year though. 
Who's going to play along? 
There are my first examples!
You can find more information on Kristina Werner's {blog} and if you want to go straight forward to the sketches you can look {here} on the site of 2 peas in a bucket.
You can still little time play along with the Snow Soup Candy if you like. 
Tonight I am going to pick the winners with my kids.

9 opmerkingen:

Cornelie zei

Wauw, wat een gave kaartjes heb je weer gemaakt!! Vind ze helemaal te gek! Ben dol op deze combinaties! Vind ze top!
Liefs Cornelie

Mariken zei

Wat zijn dat leuke kaartjes, super!
Gr-x-jes Mariken.

Unknown zei

Wat een super leuke kaarten zijn dit. Ik zal even gaan kijken wat de bedoeling is van een Year in cards. Klinkt als erg veel werk...

Juisie zei

Wow, mooie kleurencombi's zeg, ben gek op kraft! Ook de stijl van de kaartjes is er mooi. Dat je de randjes zo mooi donker maakt geeft veel diepte op de kaart en een erg leuk effect. Doe je dat met distress inkt en een blending tool? Groetjes joyce

Ankie vd Polder zei

Wat een leuke kaartjes. Enneh... ik denk dat ik de melding op het blog van Kristina Werner ook gemist heb hoor. Ik wist het ook niet, ook niet toen ik jouw link gebruikte. Groetjes, en fijn weekend, Ankie

Terry zei

Hoi Caro, ik zag de kaartjes ook op facebook voorbij komen en ik vind ze echt mega mooi!!!Vooral de bovenste is helemaal TOP!

diana68 zei

Snap niet wat je bedoelt....maar zal nog effe goed gaan lezen ;o)
maar wat een geweldige leuke kaart Caro !! moeten vaker de hort op...

Diaan x

Nadine zei

Wat een leuk idee! En waarom zou je inderdaad niet dit jaar meedoen!? Ik vind jouw kaartjes helemaal te gek. Je ziet ook dat er een aantal jaren tussen zit, omdat jij nu al zoveel technieken, materialen en ervaring verder bent!

Erg mooi!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes Caroline, super!
Groetjes van Jacqueline

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: