"/""" Caro's Kaartjes: TGIFC387 - Warm welkom

Pagina's

23 september 2022

TGIFC387 - Warm welkom

Rainbow watercolor background - TGIFC387 - Warm Welkom - Stampin' Up! - Caro's Kaartjes

Hallo,

Wat leuk dat je langs komt op mijn blog!
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een regenboog aquarel techniek. Dit vind ik zelf heel leuk om te doen.

Hiervoor heb ik gebruikt:
  • 1/4 A4 dik wit karton
  • het brede aquarel penseel van Stampin' Up!
  • een bakje water
  • tissues
  • Inktkussens in de kleuren:
    • Flirty Flamingo
    • Mango Melody
    • Granny Apple Green
    • Coastal Cabana
    • Fresh Freesia
    • Gorgeous Grape

Stappenplan regenboog aquareltechniek:
  • Stap 1: tape 1/4 A4 op je werkmat 
  • Stap 2: maak je papier nat met het aquarel penseel
  • Stap 3: knijp in je inktkussen (als hij dicht is!)
  • Stap 4: Pak wat inkt met het aquarel penseel uit het deksel van je inktkussen
  • Stap 5: Breng de kleur aan op je natte papier met het aquarel penseel
  • Stap 6: Ga heen en weer met het aquarel penseel totdat je een strookje kleur hebt
  • Stap 7: maak je aquarel penseel schoon met een tissue
  • Stap 8: herhaal stap 4, 5 en 6 totdat je alle kleuren hebt gehad.
Tip: Maak in gedachten alvast een globale verdeling naar aanleiding van hoeveel kleuren je gebruikt. Je kunt, als je heel precies bent, natuurlijk ook uitmeten hoe breed de strepen per kleur ongeveer moeten zijn.


Om mijn achtergrond gezellig aan te kleden heb ik gebruik gemaakt van het Warm Welkom productpakket. Dit productpakket is voorlopig alleen deze maand verkrijgbaar, maar zal later in de lente/zomer mini catalogus 2023 weer terug komen. 

Deze stempelset is gemaakt in samenwerking met mijn Duitse collega Jenni Pauli, naar aanleiding van haar verkoopmijlpaal. Ik ben al jaren fan van Jenni en vind het dan ook super leuk, dat er ook kleine mini stempeltjes in deze set zitten, die zij ook heel vaak gebruikt. Ik ben er ook dol op!

Vind jij deze set ook te gek en wil je 'm bestellen? Klik dan {HIER}.
Zoals gezegd, is deze link alleen geldig in de maand september 2022. Daarna moet je even wachten tot deze super leuke set weer verkrijgbaar is.


Deze kaart is gemaakt voor de nieuwe uitdaging van TGIF CHALLENGES.
Deze week is het de bedoeling om eens een techniek op je kaart te gebruiken. Een lang vergeten techniek of jouw favoriete technique, ik ben benieuwd met welke techniek jij aan de gang gaat. Zie ik jouw creatie verschijnen in de line up op het blog van TGIF CHALLENGES?


Hoe kun je meedoen met TGIF CHALLENGES? 
  • Maak een leuk project binnen het thema van de challenges
  • Gebruik hiervoor graag producten uit de huidige Stampin' Up! catalogi
  • Upload jouw project onderaan de post van de uitdaging op tgifchallenges.com
  • Projecten moeten direct gelinkt zijn naar een blog, Facebook, Instagram of andere Online gallery.
  • Wij vragen je vriendelijk om het TGIF CHALLENGE plaatje op jouw blog te plaatsen met een linkje naar onze site
  • Gebruik a.j.b. #TGIFC387 bij het publiekelijk plaatsen van je project 
  • Inzenden kan tot en met donderdagavond 29 september 2022
  • Het winnende project wordt bekend gemaakt in de post van de nieuwe uitdaging op vrijdag 30 september 2022
  • Als je mee doet kun je jouw project ook op onze Facebook Pagina posten! En als je er dan toch bent, like ons dan meteen even. :) 
 Doe gezellig mee en wie weet word jij wel de weekwinnaar.


Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in BelgiĆ«? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen. Vanaf 4 oktober 2022 kan ik je WEL helpen, want dan is BelgiĆ« een officieel Stampin' Up! land.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met IDEAL).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code KG6F3BVC, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.



Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: