"/""" Caro's Kaartjes: Cottage Rose fun fold cadeaubon met twee vakken

Pagina's

25 september 2022

Cottage Rose fun fold cadeaubon met twee vakken

Cottage Rose fun fold double pocket gift card

Hallo!

Welkom op mijn blog.

Afgelopen augustus is mijn vriendin Jackie, beter bekend als The Pampered Stamper, in Canada in het huwelijksbootje gestapt met haar jeugdliefde Gerard. Gisteren werd dit heuglijke feit gevierd in Nederland en ik mocht ook komen. Het was een gezellig feestje!

Cottage Rose fun fold double pocket gift card

Natuurlijk kon ik niet met lege handen aankomen en daarom maakte ik een mooie cadeaukaart met het prachtige COTTAGE ROSE DESIGN PAPIER. In het Nederlands RUSTIEKE ROZEN DESIGN PAPIER. Dit papier heeft een chique uitstraling en hierdoor vind ik het zeer geschikt voor bijzondere gelegenheden, zoals een huwelijk.

Het is een fun fold cadeaubon met twee vakken, waarin je een kaartje of iets anders leuks kunt stoppen.

Cottage Rose fun fold double pocket gift card

Bij een creatie voor een huwelijk denk ik ook al snel aan VELLUM. Dit geeft ook net een iets romantischere sfeer als gewoon wit karton. Daarom heb ik de basis van deze cadeaukaart gemaakt van VELLUM.

Voor de insteekkaarten heb ik de DECKLED RECTANGLES DIES, die in het Nederlands GESCHEPTE RECHTHOEKEN-STANSEN heten. De schulpte randjes maken het net weer even bijzonderder.

De teksten komen uit de retired stempelset De mooiste momenten. Hoewel deze stempelset niet meer verkrijgbaar is, kwamen de teksten uit deze set nu wel heel goed van pas. Ik heb de teksten in goud geëmbosst om het sjieke van de kaart nog verder te benadrukken.

Cottage Rose fun fold double pocket gift card

In de voorste pocket heb ik nog een leuk envelopje gemaakt met de MINI POCKET ENVELOPE DIES, die in het Nederland ENVELOPDOOSJESSTANSEN heet. Erg leuk om een verpakking voor een cadeaukaart mee te maken of gewoon om een lief tekstje in te stoppen.

En zo heb je een mooie originele cadeaubon, waarin je allerlei leuks kwijt kunt.

Ik heb ook een video gemaakt van deze bijzondere drievaks label kaart:



Een overzicht van de gebruikte Stampin' Up! producten kun je inzien en evt. aanschaffen door {HIER} te klikken. Dit zijn de producten, die ik naast de standaard materialen, zoals de snijmachine en het schaartje hebt gebruikt.

De instructies voor deze kaart heb ik gemaakt voor mijn laatste bijdrage aan de tutorial bundel van CREATE WITH US. Deze bundel met werkbeschrijvingen kost €15 en je krijgt dan beschrijvingen van 15 projecten gemaakt door Internationale Stampin' Up! demonstratoren. Hij is via mij te bestellen. Bestel je volgende maand via mij, dan ontvang je deze werkbeschrijvingen helemaal gratis in je mailbox.




Bestel je deze maand via mij, dan ontvang je de bundel met werkbeschrijvingen van CREATE WITH US van deze maand geheel gratis.

Het was heel erg leuk om deel uit te mogen maken van deze club met leuke Stampin' Uppers. Het maken van deze werkbeschrijvingen is namelijk vrij tijdsintensief. Ik ben toch al gauw een dag of 2 af en aan bezig met het maken van het project en daarna het schrijven van een werkbeschrijving in het Engels. Daarom stop ik ermee. Tijd voor nieuwe dingen...

Tot Stempels!


   





De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen. Vanaf 4 oktober 2022 kan ik je WEL helpen, want dan is België een officieel Stampin' Up! land.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met IDEAL).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code KG6F3BVC, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.



Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: