"/""" Caro's Kaartjes: #TGIFC386 - Tuinfluiters

Pagina's

16 september 2022

#TGIFC386 - Tuinfluiters

Slimline kaart gemaakt met het TUINFLUITERS productpakket van Stampin' Up! - Caro's Kaartjes

Hallo!

Wat gezellig dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de stempelset TUINFLUITERS.
Dit kaartje maakte ik voor de nieuwe weekuitdaging van TGIF CHALLENGES.


Hoe kun je meedoen met TGIF CHALLENGES? 
  • Maak een leuk project binnen het thema van de challenges
  • Gebruik hiervoor graag producten uit de huidige Stampin' Up! catalogi
  • Upload jouw project onderaan de post van de uitdaging op tgifchallenges.com
  • Projecten moeten direct gelinkt zijn naar een blog, Facebook, Instagram of andere Online gallery.
  • Wij vragen je vriendelijk om het TGIF CHALLENGE plaatje op jouw blog te plaatsen met een linkje naar onze site
  • Gebruik a.j.b. #TGIFC386 bij het publiekelijk plaatsen van je project 
  • Inzenden kan tot en met donderdagavond 22 september 2022
  • Het winnende project wordt bekend gemaakt in de post van de nieuwe uitdaging op vrijdag 23 september 2022
  • Als je mee doet kun je jouw project ook op onze Facebook Pagina posten! En als je er dan toch bent, like ons dan meteen even. :) 
 Doe gezellig mee en wie weet word jij wel de weekwinnaar.

Slimline kaart gemaakt met het TUINFLUITERS productpakket van Stampin' Up! - Caro's Kaartjes

Wat zijn ze schattig he, die vogeltjes van de stempelset TUINFLUITERS.
Ik stempelde ze eerst in Flirty Flamingo inkt en heb ze daarna verder ingekleurd met FLIRTY FLAMINGO STAMPIN' BLENDS, om ze nog meer tot leven te laten komen.

Ik zag bij BIJ MARGRIET, dat zij weleens van die leuke oogjes toegevoegd aan haar creaties. Dat leek me bij deze vogels ook wel geinig, dus heb ik dat ook eens uitgeprobeerd.

De kaartbasis heb ik ombre gemaakt, dat wil zeggen teruglopend van kleur, door gebruik te maken van een BLENDINGBORSTEL. Hiermee kun je heel makkelijk inkt aanbrengen op je papier en de diepte van de kleur bepalen. Je brengt als het ware steeds een laagje kleur aan met de borstel. Erg leuk om te doen. 

Hier overheen heb ik stipjes gestempeld met een oogje uit de TUINFLUITERS stempelset. Zo maak je zelf op een eenvoudige manier een leuke achtergrond voor je kaart!

De SLIMLINE ENVELOP heb ik bijpassend gemaakt, door deze ook zo'n ombre laagje te geven met een BLENDINGBORSTEL.


De TUINFLUITERS STEMPELSET is los te verkrijgen, maar ook samen met de bijpassende pons als TUINFLUITERS PRODUCTPAKKET.

Ben je enthousiast geworden en wil je het TUINFLUITERS PRODUCT PAKKET bestellen? Klik dan {HIER} om naar de webwinkel te gaan. Betaling kan tegenwoordig met IDEAL, ideaal!

Ik wens je nog een hele fijne dag toe.


Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen. Vanaf 4 oktober 2022 kan ik je WEL helpen, want dan is België een officieel Stampin' Up! land.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met IDEAL).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code KG6F3BVC, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.



2 opmerkingen:

Joanne James - The Crafty Owl zei

Your birdie pair is so cute Caro - I love the effect of layering your Blends over the stamped images, which adds great depth. Beautiful!

Barb R zei

How cute! Love our ombré background, using the eyes as dots…brilliant! Thx for sharing :D

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: