"/""" Caro's Kaartjes: #TGIFC380 Color Challenge - All bundled up

Pagina's

5 augustus 2022

#TGIFC380 Color Challenge - All bundled up




Hallo,

Vandaag laat ik je een kaart zien, die ik heb gemaakt voor de vrolijke kleurenuitdaging van TGIF Challenges.

TGIF - Thank God It's Friday

Iedere vrijdag is er een nieuwe uitdaging bij TGIF CHALLENGES, waar ook jij aan mee kunt doen! Sterker nog, wij vinden het super leuk om te zien wat jij hebt gemaakt van onze uitdaging.

Hoe doe je mee?
1. Maak een creatie die betrekking heeft op de uitdaging. 
    In dit geval dus in de kleurstelling Bermuda Bay, Pumpkin Pie en Melon Mambo.
2. Maak een foto van jouw creatie
3. Plaats deze op jouw social media kanaal (deze stap kun je evt. overslaan)
4. Upload jouw creatie onderaan de blogpost van de uitdaging op tgifchallenges.com

Je hebt tot en met a.s. donderdag 12.00 uur de tijd om jouw creatie met ons te delen.

Iedere vrijdag bij de nieuwe uitdaging wordt de winnaar van de vorige uitdaging bekend gemaakt. Diegene krijgt ook een linkje op ons blog.

Doe jij ook gezellig met ons mee?


Ik had niet heel veel tijd toen ik dit kaartje maakte, aangezien ik al druk aan het inpakken was voor onze vakantie naar Frankrijk. Nu ik deze blogpost schrijf ben ik nog aan het genieten in Frankrijk van de super mooie omgeving. De meren hier zijn zo'n beetje Bermuda Bay van kleur.


Voor deze foto hebben we lichtelijk platvoeten gelopen en geklommen, maar was de klim zeker waard. Het uitzicht was adembenemend. Je kon tot heinde en ver kijken. Helaas komt dat dan weer net niet over op een foto.

Eigenlijk best gek om te bedenken, dat wanneer jullie dit lezen, wij inmiddels weer thuis zijn. Daar moet ik nu nog even niet aan denken.

Maar goed even terug naar de kaart. Deze heb ik gemaakt met de ALL BUNDLED UP stempelset. Die vind ik toch zo leuk! Ik heb alle kleuren eerst afgestempeld en daarna pas op mijn kaart gestempeld, om een iets lichtere kleurschakering te krijgen van dezelfde kleur.

Het schattige dasje heb ik ingekleurd met Stampin' blends.

De tekst komt ook uit de stempelset ALL BUNDLED UP. Ik vind 'm geweldig.
Deze kaart draag ik op aan alle leuke mensen, die ik heb mogen ontmoeten tijdens mijn Stampin' Up! avontuur. En dat zijn er inmiddels heel wat.

Nou lieve mensen, wij gaan nu nog even genieten aan het strand en dan vanavond inpakken voor vertrek naar huis.

Geniet van deze dag, want hij komt niet meer terug.

Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in BelgiĆ«? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code EEAZ3226, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: