"/""" Caro's Kaartjes: #tgifc382 - Paradise Palms

Pagina's

19 augustus 2022

#tgifc382 - Paradise Palms

TGIF = Thank God It's Friday


Hallo en welkom op mijn blog!

Vandaag is er weer een nieuwe TGIF challenge. Deze keer nemen we je graag mee op reis naar tropische sferen. Wie heeft er zin in een metaal creatief tropisch reisje? 

Deze uitdaging past ook wel heel goed bij de temperaturen van de afgelopen weken. En is ook heerlijk om na te genieten van de zomervakantie. Of misschien zit je er nog middenin, dat kan natuurlijk ook. 

Hier gaat in ieder geval het gewone leven a.s. maandag weer van start, dus dan is zo'n kaartje erg fijn om nog even het vakantiegevoel vast te kunnen houden.
Dit is wat ik ervan heb gebakken...


Ik moet zeggen dat ik na de vakantie wat moeizaam op gang kom en bitter weinig inspiratie heb. Het enige dat ik zeker wist, was dat ik met de Paradise Palms stempelset en de Palmboom stansen wilde werken. Deze set is perfect voor tropische vakantiekaartjes, maar het is ook een erg leuke set om in je scrapbook te gebruiken bij  vakantiefoto's.



Wat is het fijn als je leuke Stampin' Up! collega's hebt, die jou kunnen inspireren als je er zelf even niet uitkomt. 

Zo vond ik een leuke schaduwtechniek en stipjes achtergrond bij mijn vriendin Nadine - Stempelmami. En voor de tekst vond ik een heel leuk ideetje bij mijn buddy Martin Stone - Martin's Meyhems. (klik op de naam om haar het desbetreffende blog te gaan). 

Deze ideetjes hadden een hoog pik-in-ski gehalte, dus dat kon ik niet laten. Dit alles gecombineerd met de door mij zelf verzonnen gesponste achtergrond werd het toch nog een leuk kaartje, vind je niet?

De kleuren die ik heb gebruikt zijn Tahitian Tide, Fresh Freesia en Orchid Oasis. Deze kleuren heb ik aangebracht met Blending Borstels van Stampin' Up!. Deze vind ik super fijn werken.

Door hier wat water op te spetteren en wat 96% alcohol op te spetteren krijg je een leuk extra effect op je achtergrondje.

E.e.a. natuurlijk afgestijld met een paar strass steentjes, zowel met regenboogglans als de klassieke. Dit maakt de kaart helemaal af.

Ik hoop dat ik je in tropische sferen heb weten te brengen en geïnspireerd heb om ook lekker aan de slag te gaan met deze uitdaging. Je kunt jouw creatie tot en met a.s. donderdag 12.00 uur uploaden op tgifchallenges.com

De eerst volgende week wordt er een winnaar uitgeroepen van deze challenge. Ga jij dit worden? Ik daag je uit!
Ik kijk er erg naar uit om te zien wat jij maakt van deze uitdaging...

Meer inspiratie nodig? Check{HIER} wat de andere leden van het TGIF CHALLENGE DESIGN TEAM hebben gemaakt!

Ik wens je een heel fijn weekend toe...

Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik {HIER} voor een overzicht van de gebruikte producten voor bovenstaande kaart.

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code EEAZ3226, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: