"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Fancy Friday - Flower Power challenge

Pagina's

28 juli 2022

Stampin' Fancy Friday - Flower Power challenge


Hallo!

Vandaag laat ik je graag een kaartje zien, dat ik heb gemaakt voor de FLOWER POWER CHALLENGE van Stampin' Fancy Friday.


Stampin' Fancy Friday is een groep met creatieve mensen die lid zijn of lid zijn geweest van het Artisan Design Team van Stampin' Up!

Iedere maand is er een nieuwe uitdaging om aan mee te doen. Hou Stampin' Fancy Friday in de gaten op Facebook of op Instagram voor super veel inspiratie en natuurlijk ben jij ook van harte welkom om de uitdaging aan te gaan.

Deze maand was het thema FLOWER POWER. Een super leuk thema, want we hebben allemaal wel bloemen in onze collectie toch?!


Ik maakte eerst een aquarelachtergrond. Gewoon super simpel door strepen te trekken in diverse kleuren met het brede AQUARELPENSEEL van Stampin' Up!® op EXTRA STEVIG KAARTKARTON A4 BASIC WHITE.

Toen het droog was heb ik dit stuk karton geĆ«mbosst met de 3D EMBOSSINGMAL HOUTSTRUCTUUR. Dit geeft dan net even een extra dimensie aan het geheel.


Uit de RUSTIEKE BLOEMEN STANSEN gebruikte ik 2 bloemen (zie omcirkelde bloemen). 

Ik heb er meerdere gestanst, maar voordat ik ging stansen heb ik eerst ZELFKLEVENDE VELLEN op een stuk BASIC WHITE A4 KAARTKARTON geplakt. Doordat ik de zelfklevende vellen heb gebruikt, kon ik de bloemen heel makkelijk op mijn aquarel achtergrond plakken. Zeker met deze fijne stansen is het altijd lastig om ze goed opgeplakt te krijgen op je creatie. Dan zijn de ZELFKLEVENDE VELLEN echt een uitkomst.

Je kunt zo ook heel makkelijk meerdere bloemen op elkaar plakken. Dat vind ik ook altijd een leuk effect geven, want dan krijgt je bloem meer diepte. Maar omdat ik voor deze kaart niet zoveel tijd had en ik vrij veel bloemen heb gebruikt, besloot ik dat het zo wel welletjes was. Maar stiekem was dat wel het achterliggende idee.

Met een klein zwart/wit randje laat je de kleuren nog beter tot zijn recht komen.

Al met al een eenvoudig lijkend kaartje, maar met leuke techniekjes.
Ik hoop dat ik je heb weten te inspireren en bekijk ook eens wat mijn collega's van Stampin' Fancy Friday gemaakt hebben van deze FLOWER POWER CHALLENGE. Je kunt Stampin' Fancy Friday vinden op Facebook en Instagram.

Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in BelgiĆ«? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code SKN3W9QF, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


1 opmerking:

Ankie vd Polder zei

Oh wat gaaf Caro. Heel mooi. Ik hou ervan. Groetjes Ankie

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: