"/""" Caro's Kaartjes: Nieuwe mini catalogus en Sale A Bration

Pagina's

7 juli 2022

Nieuwe mini catalogus en Sale A Bration



Hallo en welkom op mijn blog,

Vandaag laat ik je graag twee kaarten zien gemaakt met de POOL PARTY & SOFT SEAFOAM CARDS & ENVELOPES, welke tijdens gratis verkrijgbaar zijn bij een kwalificerende bestelling (vanaf €60).


Deze standaard kaarten staan in de SALE A BRATION brochure, welke geldig is van 1 juli 2022 tot en met 31 augustus 2022. (Klik op het plaatje om de SALE A BRATION brochure online te bekijken)

Let op: voor alle producten in deze brochure geldt zolang de voorraad strekt. Als een product erg gewild is, kan het zijn dat het op een gegeven moment niet meer verkrijgbaar is. Dus heb je een favoriet die je heel graag wilt hebben, dan raad ik je aan om niet te lang te wachten met bestellen. 

Voor niet weet wat SALE A BRATION is....dit is de leukste tijd bij Stampin' Up! om te bestellen! Je mag nl. bij een bestelling vanaf €60 een product uit de SALE A BRATION brochure uitzoeken, helemaal GRATIS! Te gek toch?! En dat 2 maanden lang...




Naast de Sale A Bration brochure is ook de nieuwe MINI CATALOGUS voor het HERFST/WINTER seizoen gelanceerd. Deze is geldig van 1 juli 2022 tot en met 4 januari 2023.  (Klik op het plaatje om de mini catalogus online te bekijken)



Er staat weer een hoop leuks in, voor uren fröbelplezier. Eén van mijn favorieten zijn de  CELEBRATIONS TAG DIES / FEESTLABELSTANSEN , welke ik op de kaarten bovenaan deze post heb gebruikt in combinatie met het VLINDERLIEFDE PRODUCT PAKKET.


Aanstaand weekend ga ik een rondje catalogi versturen. Wil je ook graag een mini catalogus en een Sale A Bration brochure ontvangen? Stuur me dan een mailtje met je naam, adres, postcode en plaats; carooskaartjes@hotmail.nl

Mocht je de Stampin' Up! jaarcatalogus nog niet in huis hebben en wil je deze ook graag ontvangen? Dat kan, dan stuur ik deze meteen mee met de mini catalogus en SALE A BRATION brochure. Echter reken ik dan wel een bedrag van €5 voor de verzendkosten, welke je retour krijgt bij een bestelling tijdens SALE A BRATION (dus voor 31 aug 2022).

Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend.

Lieve groetjes en Tot Stempels!



   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code SKN3W9QF, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: