"/""" Caro's Kaartjes: Vrolijke Viooltjes Slimline kaart

Pagina's

2 april 2022

Vrolijke Viooltjes Slimline kaart

Slimline kaart gemaakt met Vrolijke Viooltjes stempels en stansen

Het was de bedoeling om de afgelopen tijd weer wat meer te posten. Helaas kwam het COVID virus op bezoek en gooide roet in het eten. Aanvankelijk hoopte ik, dat ik er wel even snel doorheen zou fietsen, maar dat bleek op dag 3 toch vet tegen te vallen. Ik ben er flink beroerd van geweest. 

Inmiddels ben ik 3 weken verder en gaat het de ene dag beter dan de andere. Het is nog steeds niet helemaal je-van-het. Maar goed, voor het eerst deze maand heb ik toch weer wat weten te knutselen. Als het niet in 1 keer kan, dan maar in etappes. Volgens mijn huisarts is doseren echt noodzakelijk voor goed herstel en dat is ook de ervaring van mijn buurvrouw. 

Nu is doseren niet echt makkelijk als je nogal de neiging hebt om maar door te gaan, dus dat is best een uitdaging.

Het is in ieder geval gelukt om gedoseerd een kaartje te maken. Best een top prestatie.

Deze beterschapskaart heb ik gemaakt voor de 2e INSTA HOP ABROAD. Iedere maand maak ik samen met een aantal Internationale Stampin' Up! vrienden iets leuks binnen een bepaald thema. Deze maand is het thema SLIMLINE KAART. Via de post op mijn instagram kanaal kun je alle leuke creaties bekijken.

Slimline kaart gemaakt met Vrolijke Viooltjes stempels en stansen

Voor deze SLIMLINE KAART combineerde ik de STIJLVOL SMAL-STANSEN met het VROLIJKE VIOOLTJES product pakket. 

Een overzicht van alle gebruikte producten kun je vinden door {HIER} te klikken.
Wanneer je één of meer van deze producten wilt aanschaffen, dan kun je deze meteen in het online winkelmandje doen en zo bestellen. Heb je geen credit card of Pay Pal, dan kun je me jouw bestelwensen doormailen en help ik je graag.

 

Uiteraard heb ik de binnenkant ook een beetje gezellig aangekleed met de stempels en stansen. Ik heb ook een paar niet Stampin' Up! slimline stansen gebruikt, omdat deze zo mooi van maat combineerden.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn: FRESH FREESIA, HIGHLAND HEATHER, GORGEOUS GRAPE, SOFT SUCCULENT, BASIC WHITE en een touch goud (geëmbosste tekst en ringetje op het label).

Normaal ben ik niet zo'n fan van paars, maar voor de viooltjes vind ik deze kleuren perfect. Bovendien vind ik deze kleuren paars heel erg mooi bij elkaar passen. Hierdoor ben ik geneigd om ze toch wat vaker te gebruiken dan voorheen.

Slimline kaart gemaakt met Vrolijke Viooltjes stempels en stansen

Al met al heb ik geprobeerd om een beterschapskaart te maken om iemand op te kunnen fleuren. Want gewoonlijk wil je altijd van alles, maar als je ziek bent wil je maar 1 ding en dat is beter worden. 

Hopelijk gaat het jou goed. Ik wens je een fijne dag toe.

Mocht je lekker creatief aan de slag willen gaan en ook zo'n Slimline kaart willen maken, dan kun je {HIER} nog een leuk voorbeeld vinden en de maatvoering van deze SLIMLINE VOUWKAART.

Tot Stempels!


   



De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code D7VE7QGX, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


1 opmerking:

Yolanda Pasterkamp zei

Wat - een - gave - kaart Caro!
Voor jezelf heel veel beterschap!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: