"/""" Caro's Kaartjes: Insta Hop Abroad - Flowers/Plants

Pagina's

5 maart 2022

Insta Hop Abroad - Flowers/Plants

Pillowbox - Bijzondere zonnenbloemen - Sweet as a peach - Hemelse Hortensia - Vrolijke viooltjes - Caro's Kaartjes

Hallo!

Gezellig dat je langs komt op mijn blog.

Vandaag doe ik op Instagram mee aan een Insta hop; de Hop Abroad. Het thema is Flowers/Plants.

Deze Hop is een samenwerking van een aantal getalenteerde Internationale creatievelingen. We willen je iedere maand inspireren met leuke voorbeelden, gemaakt met Stampin' Up! materialen binnen een bepaald thema. Het thema is iedere maand weer anders. Als je ook instagram hebt, kom dan gezellig even langs hoppen!


Dit zijn de deelnemers van deze Hop Abroad op Insta:
(let op, dit is dus geen BLOG hop)

@stampingbeautynz - Angela Meiritz-Reid
@carooskaartjes - Caroline van der Straaten
@stempeltamtam - Christine Wrede
@mitosucrafts - Jay Soriano
@katianesiris - Katia Picollier - Gloux
@maheswarirajaguru - Maheswari Rajaguru
@alaskastamper - Teri West
@simple_stamper - Verena Shapiro
@zsuzsanna_balazs- Zsuzsánna Balázs

We zouden het super leuk vinden als je langskomt en ons hartjes geeft en/of een leuke reactie. Tip: Vergeet ook niet om de leuke ideetjes te bewaren, door op het save knopje te klikken. Dan kun je deze inspiratie altijd weer terug vinden! 

Pillowbox - Bijzondere zonnenbloemen - Sweet as a peach - Hemelse Hortensia - Vrolijke viooltjes - Caro's Kaartjes

Ik koos ervoor om met bloemen aan de slag te gaan. 

Tot mijn grote verbazing kwam ik erachter, dat ik het afgelopen jaar bijna alleen maar kaarten heb gemaakt en geen leuke projectjes. En die leuke projectjes is nu net wat ik zelf zo leuk vind om te doen. 

Om mijn eigen creativiteit weer eens een boost te geven, besloot ik om een leuke verpakking te gaan maken. Ik vond een gave pillowbox, die ik al eens eerder heb gemaakt. Heeeeeel lang geleden. Super leuk om nog eens te maken.

Aangezien er nu diverse product pakketten met 20% korting verkrijgbaar zijn, laat ik je graag zien hoe leuk je deze producten ook op een cadeautje kunt verwerken. Je kunt met Stampin' Up! producten zoveel meer dan alleen kaarten maken.

Op de foto hierboven zie je voorbeelden gemaakt met het SWEET AS A PEACH productpakket en het BIJZONDERE ZONNENBLOEMEN productpakket. Beide zijn nu met 20% korting verkrijgbaar! Dit is alleen deze maand geldig, dus staan ze nog op je lijstje sla dan nu je slag zou ik zeggen.

Pillowbox - Bijzondere zonnenbloemen - Sweet as a peach - Hemelse Hortensia - Vrolijke viooltjes - Caro's Kaartjes

De andere twee pillowboxen heb ik versierd met het VROLIJKE VIOOLTJES productpakket en het HEMELSE HORTENSIA'S productpakket.

Het is nu weer helemaal viooltjes tijd. Toevallig had ik er van de week ook gekocht om de tuin gezellig te maken. Ik heb de viooltjes uit de tuin proberen na te maken met de VROLIJKE VIOOLTJES set. En ik moet zeggen, je wordt er echt vrolijk van. Ik stond met een glimlach op mijn gezicht toen ze klaar waren. Ze lijken echt op de viooltjes uit de tuin.


De hele maand maart zijn bovenstaande productpakketten in de aanbieding! Dus staan ze op je lijstje? Sla dan nu je slag!

Mocht je een Stampin' Up! bestelling willen doen, dan help ik je graag! Je kunt via de webwinkel (winkelmandje rechter zijbalk) bestellen of mail me jouw bestelling via: carooskaartjes@hotmail.nl

Bestel je via de webwinkel, gebruik dan de GASTVROUW CODE van maart 2022: XUN7MCCJ bij het afrekenen. Schaf jij voor meer dan €200 aan? Gebruik de code dan niet en profiteer van leuke extra's, die je zelf mag uitzoeken; de host rewards.

Wil je mijn hulp en liever je bestelling mailen, dan help ik je graag. Je kunt je bestelling dan doormailen naar: carooskaartjes@hotmail.nl

Graag wil ik je vragen de volgende gegevens alvast in je mail door te geven: naam, adres, postcode, woonplaats, e-mailadres (zonder Stampin' Up! account), telefoonnummer. Met deze gegevens kan ik je bestelling sneller verwerken.

Pillowbox - Bijzondere zonnenbloemen - Sweet as a peach - Hemelse Hortensia - Vrolijke viooltjes - Caro's Kaartjes
Altijd handig om zo'n cadeauverpakking klaar te hebben liggen, voor als je eens onverwacht op visite gaat of om als leuke cadeaukaart verpakking te gebruiken.
Even wat lekkers erin kiepen en voilà, ready to go!

Van al dat fleurigs wordt je toch vrolijk?!
Ik ben benieuwd welke jouw favoriet is! Laat je het me weten?

Oja, bijna vergeten... wil je zelf ook eens zo'n leuke pillowbox maken? Dan kun je {HIER} het patroontje downloaden. 

Tot Stempels!


   




Een overzicht van alle gebruikte materialen kun je {HIER} vinden.

De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code XUN7MCCJ, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: