"/""" Caro's Kaartjes: Gevulde Envelop - Loaded Envelope (met video)

Pagina's

6 maart 2022

Gevulde Envelop - Loaded Envelope (met video)


Hallo!

Op deze zondag een gezellig projectje.

In februari deed ik aan Secret Valentine bij ons team De Creatieve Harten. Dit project had ik al eerder laten zijn, maar ik had nog iets beloofd...

Het idee voor dit leuke project is niet van mezelf, maar heb ik ergens op You Tube gevonden. De maten heb ik ietsiepietsie aangepast en omgerekend naar cms. Ik had beloofd om hiervan een video te maken. Het is eindelijk gelukt om het op mijn You Tube kanaal te plaatsen. Hier is het filmpje:



Als je het een leuk filmpje vindt, dan help je mij enorm door bij het filmpje op you tube op het duimpje omhoog te klikken. Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden! Laat je het me weten?

Tot Stempels!


   




Een overzicht van alle gebruikte materialen kun je {HIER} vinden.

De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in BelgiĆ«? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code XUN7MCCJ, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: