"/""" Caro's Kaartjes: #TGIFC357 Blending Brushes Technieken

Pagina's

25 februari 2022

#TGIFC357 Blending Brushes Technieken

(TGIF - THANK GOD IT'S FRIDAY)

Hallo!

Fijne vrijdag...
Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.

Vandaag show ik 2 kaartjes, die ik heb gemaakt voor TGIF CHALLENGES 357 - Product Spotlight / Technique challenge met BLENDING BRUSHES.

De BLENDINGBORSTELS zijn ideaal om mee te sponsen. Ze hebben een flexibele steel, zodat je controle hebt over hoeveel druk je op de borstel geeft. Zelf vind ik het het prettigst om de borstel het werk te laten doen en vrijwel geen druk op de borstel mee te geven.

Met de borstels kun je ook kleuren mooi in elkaar laten overlopen, dat zie je in het voorbeeld hieronder.

Regenboog kaart met Blending Brush techniek - TGIF 357 - Caro's Kaartjes
Regenboog kaart met Blending Brush techniek - TGIF 357 - Caro's Kaartjes

Voor het eerste kaartje heb ik een regenboog achtergrond gemaakt met de BLENDINGBORSTELS en diverse kleurtjes inkt (Polished Pink - Pale Papaya - Coastal Cabana - Frehs Freesia).

 Daarna heb ik dit achtergrondje door de Stans- en Emboss machine gehaald met de 3-D EMBOSSINGMAL HONINGRAAT. Zo heb je een leuk begin van je kaartje.

Ik heb een klein strookje van mijn achtergrondje afgesneden en hiervoor in de plaats heb ik een leuk gestanst randje geplakt. Dit randje komt uit de RIANTE REGENBOOG STANSEN. Met deze stansen heb ik meteen een zwart/witte regenboog gemaakt.
Door het design papier eerst op ZELFKLEVENDE SCHUIMRUBBER VELLEN te plakken en dan te stansen heb je deze regenboog meteen in 3-D.

Eén en ander is afgestijld met wat wolkjes, die ook in het stansen setje zitten.
Het kleine labeltje is gemaakt met de Tiny label pons, die helaas niet meer verkrijgbaar is. Maar hij is zo leuk, dat ik 'm nog steeds af en toe gebruik. 

Kaart met wolkjes achtergrond - Blending Brush techniek - TGIF 357 - Caro's Kaartjes
Kaart met wolkjes achtergrond - Blending Brush techniek - TGIF 357 - Caro's Kaartjes


Voor het tweede kaartje heb ik met de BLENDINGBORSTELS een wolkjes achtergrond gemaakt. Hiervoor stanste ik eerst een stuk printer papier uit met de wolkjes stans uit de RANKE RANDJES-STANSEN.

Aan de achterkant bevestigde ik wat Tombow multipurpose glue en dit liet ik drogen.
Wist je dat je het dan als post -it kunt gebruiken?

Toen de lijm eenmaal droog was kon ik het papier op mijn achtergrondje plakken en met de BLENDINGBORSTEL inkt over de rand aan gaan brengen. Tip: begin op het printerpapier met sponsen en draai dan rustig de borstel over de rand op je achtergrond papier.
Ik ben onderaan begonnen en heb zo in etappes naar boven gewerkt, zodat ik stapelwolkjes kreeg. Mijn papier heb ik steeds een stukje verlegd, zodat het geen strak geheel werd, maar er een speels effect ontstond.

Het geheel heb ik weer leuk versierd met de RIANTE REGENBOOG STANSEN. Het design papier, dat ik heb gebruikt is het PATRONENPARTY-DESIGNPAPIER VOOR GASTVROUWEN. Dit is te kiezen bij een kwalificerende bestelling of als je gastvrouw bent bij een kwalificicerende partyverkoop.

Ik hoop dat ik je zo wat leuke ideetjes heb gegeven wat je zoal kunt doen met de BLENDINGBORSTELS.

Doe jij ook mee met onze uitdaging bij TGIF challenges? Je kunt jouw creatie tot en met a.s. donderdagochetend uploaden op de pagina van deze TGIF CHALLENGE. Klik {HIER} om meteen door te schakelen.


Tot Stempels!


   




Een overzicht van alle gebruikte materialen kun je {HIER} vinden.

De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode DBBAXRTA, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: