"/""" Caro's Kaartjes: #CHchallenge - Voorjaar in het Garden Greenhouse

Pagina's

12 februari 2022

#CHchallenge - Voorjaar in het Garden Greenhouse

Kaart gemaakt met Garden Greenhouse product pakket van Stampin' Up! - Caro's Kaartjes

Hallo!

Leuk dat je langs komt op mijn blog.

Vandaag laat ik je een kaartje zien, dat ik heb gemaakt voor onze team challenge VOORJAAR.



Ben jij er ook al zo toe aan voorjaar? Nog even volhouden, het is bijna alweer zover.


Als inwoner van het Westland, ook wel de glazenstad genoemd, vond ik het niet meer dan logisch om het GARDEN GREENHOUSE productpakket aan te schaffen.
En wat is deze set enig! Erg ondergewaardeerd als je het mij vraagt, want ik heb nog niet zoveel voorbeelden voorbij zien komen op de diverse socials.

Dit is typisch zo'n set, waarvan je pas ontdekt hoe leuk hij is als je ermee gaat werken. Er zitten zoveel leuke kleine elementjes in. 

Kaart gemaakt met Garden Greenhouse product pakket van Stampin' Up! - Caro's Kaartjes

Op mijn kaart heb ik een aantal van deze leuke elementjes gebruikt in combinatie met DECORATIEBLOEMETJES en VLINDERTJES VAN GEBORSTELD MESSING.

Door de leuke kleurtjes werd het een gezellig geheel, waar je hopelijk een voorjaarsgevoel van krijgt.

Laat het voorjaar maar komen...

Wil jij ook met ons mee doen en een voorjaarscreatie maken?
Dat kan!
Maak een foto van jouw creatie en upload deze op jouw social media kanalen met #CHCHALLENGE.

Tot Stempels!


   




Een overzicht van alle gebruikte materialen kun je {HIER} vinden.

De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in BelgiĆ«? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode DBBAXRTA, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: