"/""" Caro's Kaartjes: #TGIFC 355 - kaartschets uitdaging

Pagina's

11 februari 2022

#TGIFC 355 - kaartschets uitdaging


Kaart gemaakt met Molenstansen van Stampin' Up! - Caro's kaartjes


Hallo!
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Eens in de twee weken ben ik aan de beurt om iets leuks te maken voor het Design Team van TGIF CHALLENGES.

TGIF CHALLENGES is een blog met iedere week een nieuwe creatieve uitdaging voor Stampin' Up! liefhebbers. Je bent van harte uitgenodigd om ook mee te doen!


Deze week hebben we een SUper leuke schets voor je als uitdaging.


Ik ging aan de slag met de MOLENSTANSEN. En hoewel deze stansen totaal niet op mijn verlanglijstje stonden, moet ik zeggen dat ze toch wel erg leuk zijn om mee te werken. Je bouwt als het ware je eigen schilderijtje op een kaart. SUper leuk om te doen!


In deze MOLENSTANSENset zit ook een leuk fietsje en een schattig randje met ieniemini tulpjes. Te leuk! Deze stansen zijn onderdeel van het TULIP FIELDS product pakket. Met de bijpassende TULIP FIELDS stempelset kun je nog veel meer Hollandse tafereeltjes maken.

Het geheel is nog een beetje opgefleurd met decoratiebloemetjes. Deze had ik al even in huis, maar ik heb pas net ontdekt hoe leuk ze eigenlijk zijn.

Ik hoop dat ik je heb weten te inspireren om ook mee te doen met onze schets uitdaging op het TGIF CHALLENGE blog. Kom je ook gezellig mee doen?


Tot Stempels!


   




Een overzicht van alle gebruikte materialen kun je {HIER} vinden.

De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in BelgiĆ«? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode DBBAXRTA, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: