"/""" Caro's Kaartjes: Sweet Conversations Loaded Envelope - TGIF 353

Pagina's

28 januari 2022

Sweet Conversations Loaded Envelope - TGIF 353

Loaded Envelope - Stampin' Up! - #TGIF353 - Caro's Kaartjes

Hallo!

Leuk dat je even langs komt op mijn blog.
Vandaag zou ik eigenlijk een post hebben met de nieuwe uitdaging van de Creatieve Harten, maar deze schuift even door naar morgen, want ik heb een leuk nieuwtje.

Nou hier komt ie dan...ik ben gevraagd als Design Team lid van TGIF challenges!
Wow, super gaaf natuurlijk, om met deze getalenteerde ladies mee te mogen doen. 
Die uitdaging ga ik graag aan en ik heb er kei veel zin in.

Hopelijk gaan jullie ook gezellig met ons mee doen! Deze week hebben we een super leuke uitdaging voor je; maak een LOADED ENVELOPE!


Loaded Envelope - Stampin' Up! - #TGIF353 - Caro's Kaartjes

Mijn Loaded Envelope was een beetje een last-minute project, omdat ik eigenlijk pas later in de race zou aansluiten, maar ik dit toch wel een erg leuke uitdaging vond. Ondanks dat ik wat krap in de tijd zat is het toch gelukt. 

Mijn Loaded Envelope is gemaakt met producten uit de SWEET TALK SUITE, die je kunt vinden op pagina 8 en 9 in de Stampin' Up! mini catalogus.

Ik heb getracht ook meteen een filmpje van dit leuke project te maken, maar het is al vrij laat als ik dit aan het typen ben, dus die moet je nog even van me tegoed houden. 

Lijkt het jou nu ook leuk om zo'n LOADED ENVELOPE te maken? Upload jouw deelname dan op het blog van TGIF CHALLENGES. Je kunt onderaan de blogpost jouw foto plaatsen en je blog linken. Je hebt nog tot en met donderdag 3 februari 2022 19.00 uur om jouw deelname te registreren. 

Het lijkt me super gaaf om ook veel Nederlandse deelnemers te zien! Doe je ook mee?
Klik {HIER} om naar de TGIF CHALLENGE te gaan.

Tot Stempels!


   


De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in BelgiĆ«? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card of met PAYPAL).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode 7PVBH2SV, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Klik {HIER} om te winkelen met de HOST CODE. Hij staat al ingevuld voor je.  Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Tijdens SALE-A-BRATION (tot en met 28 feb 2022) mag je tevens 2 gratis stempelsets uitkiezen uit de huidige catalogi. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: