"/""" Caro's Kaartjes: Theezakjes verpakking met 2 vakjes

Pagina's

7 december 2020

Theezakjes verpakking met 2 vakjes

2 vakjes label, theezakjes verpakking, 2 pocket tag, Love of Leaves


Hallo!

Op de meest gekke momenten schieten er soms ideeën in je hoofd. Zoals dit idee.
Overdag had ik research gedaan voor een ander creatief project. Toen zag ik een leuk label met 2 vakjes ergens voorbij komen. Dit idee is in mijn hoofd blijven zitten en moest eruit.
Dus tijdens het nachtbraken zitten meten en rekenen om een patroontje in elkaar te zetten. Het leek me leuk om een theezakje en een chocolaatje te verpakken.

2 vakjes label, theezakjes verpakking, 2 pocket tag, Love of Leaves

Het is een leuk herfstig geheel geworden door het gebruik van het prachtige SPECIAAL DESIGNPAPIER GILDED AUTUMN.  Dit papier heeft mooie goud en koper accenten.

Het blad is gestanst met de GESTIKTE BLAADJES-STANSENHiervoor gebruikte ik het mooie MAT METALLIC KAARTKARTON.

2 vakjes label, theezakjes verpakking, 2 pocket tag, Love of Leaves

Ik heb dit patroontje meteen gebruikt om een aantal gezellige bedankjes te maken voor die en gene. In het voorvakje heb ik een herfsttheetje gestopt.

2 vakjes label, theezakjes verpakking, 2 pocket tag, Love of Leaves

En aan de achterkant heb ik er een Aftereight chocolaatje in gedaan.
Een super leuk momentje voor jezelf cadeautje toch?

Wil jij deze leuke verpakking ook eens maken?
Bekijk dan de onderstaande video.
Hierin leg ik stap voor stap uit hoe je dit leuke label met 2 vakjes maakt.





Tot Stempels!


   







Wil jij Stampin' Up! kerstcadeautjes bestellen? 
Doe dit dan voor 9 december a.s! 
Dit in verband met de levertijd. 
Je wilt natuurlijk wel dat jouw cadeautje op tijd binnen is. 😊



De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code MQXBXZNY, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk viacarooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

2 opmerkingen:

Eveline zei

Wat een leuk projectje.

lamechpaff zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: