"/""" Caro's Kaartjes: Cadeauseizoen Sinterklaas verrassing

Pagina's

5 december 2020

Cadeauseizoen Sinterklaas verrassing

Stampin' Up! Cadeauseizoen Sinterklaas verrassing

Hallo!

Vandaag is het Sinterklaas en daarbij horen natuurlijk kleine verrassinkjes.
Daarom heb ik een snelle verpakking gemaakt met het Envelop Punch Board, want dit blijft een fijn bord om leuke verpakkingen mee te maken, ondanks dat het niet meer bij Stampin' Up!® verkrijgbaar is.

Stampin' Up! Cadeauseizoen Sinterklaas verrassing

Om de doosjes, gemaakt met Crumb Cake kaartkarton, heb ik een band gemaakt met Basic Black en Whisper White kaartkarton. Dit was een beetje te basic. Sinterklaas is wel feest en daarbij horen voor mij de kleuren zwart, wit, rood en goud. 

Om een beetje flair aan dit doosje te geven voegde ik nog een strook SPECIAAL PAPIER FLUWELEN TAFERELEN toe. Dit is vellum met een print in fluweel. In het echt is dit zo mooi! En het fluweel lekker zacht.

Omdat ik er een stuk of 20 ging maken, zocht ik naar een versiering, die vrij snel te maken is. Ik kwam uit bij het HARTJES PONSPAKKET. Ik ponste het geschulpte hart uit MAT METALLIC KAARTKARTON en het andere hart uit Real Red kaartkarton.

De tekst komt uit de Nederlandse stempelset CADEAUSEIZOEN en is geheel Sintwaardig in goud geëmbosst.

Deze cadeautjes zijn inmiddels, als het goed is, op hun bestemming gearriveerd. Ik hoop dat de ontvangers het een leuke verrassing vinden van deze Sint.


Tot Stempels!


   







Wil jij Stampin' Up! kerstcadeautjes bestellen? 
Doe dit dan voor 9 december a.s! 
Dit in verband met de levertijd. 
Je wilt natuurlijk wel dat jouw cadeautje op tijd binnen is. 😊



De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code MQXBXZNY, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk viacarooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: