"/""" Caro's Kaartjes: Poinsettia Petals Wit goud kerstkaartje

Pagina's

30 november 2020

Poinsettia Petals Wit goud kerstkaartje

Kerstkaart - Stampin' Up! - Poinsettia Petals - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team

Hallo!

Welkom op mijn blog.
Vorige week heb ik een weekje overgeslagen met bloggen, want ik was druk met andere dingen. Maar vandaag laat ik je graag weer wat leuks zien. Tenminste ik hoop, dat je het leuk vindt.

Ik ben aan de slag gegaan met de Poinsettia Petals stempelset en de bijpassende kerststerstansen. Deze zijn samen verkrijgbaar als bundel/product pakket. De prijs van het productpakket als je ze samen aanschaft is inclusief 10% korting.

Alle gebruikte producten zijn via Caro's Kaartjes te bestellen, zolang deze in de catalogus staan en/of zolang de voorraad strekt: carooskaartjes@hotmail.nl 


Stampin' Up! Poinsettia Petals stempelset -  verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

 Poinsettia Petals stempelset


Stampin' Up! Kerststerstansen - verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Kerststerstansen


Kerstkaart - Stampin' Up! - Poinsettia Petals - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team

Nu moet je weten, dat ik eigenlijk helemaal niet van kerstrozen hou! Dus ik ging de uitdaging aan om er toch iets leuks mee te maken.

Aangezien ik witte kerstrozen, nog wel enigszins te pruimen vind, heb ik bedacht, dat ik eens wat anders wilde proberen. Ik heb de bloemen in goud geëmbosst op vellum en ze daarna uitgesneden met de kerststerstansen.

Je kunt de blaadjes wat meer leven geven door ze met een vouwbeen wat op te bollen.
Wanneer je laagje op laagje plakt, wordt het een mooie bloem. Ik gebruikte hiervoor gluedots. Lekker makkelijk plakken!

Verder heb ik nog wat goud accentjes uitgestanst uit Mat metallic kaartkarton. In een pakket van dit prachtige metallic kaartkarton zit karton in 3 kleuren, Brons, koper en goud. Van elk zitten er 2 vellen in van 30,5 x 30,5 cm. Op het karton zit een bewerking. Het is net of het geborsteld metaal is. Ik heb dit karton echt al zoveel gebruikt, dat ik aan mijn 2e pak bezig ben.

Kerstkaart - Stampin' Up! - Poinsettia Petals - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team

Omdat ik met wit en goud aan de slag was gegaan zocht ik naar een passende achtergrond voor mijn kerstroos. Ik wilde dat het een chique kaartje zou worden.

En toen schoot mijn oog op prachtig Speciaal Design papier met fluwelen taferelen. In het echt zooooo mooi! Dit is vellum met een fluwelen printje erop. Het is echt 3d en het fluweel is heel zacht. In de catalogus en op het plaatje komt dit papier totaal niet tot zijn recht. Als je het in handen hebt, wil je het alleen maar aaien. Het is bijna zonde om te gebruiken. Maar we willen ook graag leuke creaties dus love it, chop it...


Speciaal Design Papier Fluwelen Taferelen



Pareltrosjes

En met een mooi pareltrosje heb ik deze kerstroos geheel in stijl gebracht. Geen gedoe meer met plakpareltjes op een hoopje plakken. Nu kun je in 1 keer je bloemen mooi maken.

Je ziet het, ondanks dat ik vorige week niet geblogd heb, ben ik wel lekker aan het freubelen geweest, zodat ik jullie deze week weer leuke dingen kan laten zien. Mocht je een minuutje tijd hebben, vul dan een reactie in. Dit kan helemaal onderaan deze post naast de datum (in kleine lettertjes). Ik lees graag wat je van mijn creaties vindt. 😃

Ik wens je nog een fijne dag toe.

Tot Stempels!


   






In deze video laat George je al het moois van het 
Poinsetta Place Product Pakket zien.

De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode JJMXVR97, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

1 opmerking:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: