"/""" Caro's Kaartjes: Bijzondere Zonnebloemen cadeau set

Pagina's

2 december 2020

Bijzondere Zonnebloemen cadeau set


Bijzondere Zonnebloemen kaarten cadeau set - Celebrate Sunflowers gift box - Stampin' Up! - Artisan Design Team - Caro's Kaartjes


Hallo!

Als lid van het Artisan Design Team, mocht ik een poosje geleden weer iets leuks maken voor een Facebook post van Stampin' Up!®. Ben ik toch gewoon vergeten om dit zelf ook even te bloggen! Vandaar dat ik het vandaag alsnog doe, want dit projectje is te leuk om niet te delen.

Ik ben gek op het maken van setjes, die je ook leuk cadeau kunt geven.
Met de Bijzondere Zonnebloemen stempelset van Stampin' Up!® was het niet zo moeilijk om een leuke set te maken.

Als eerste maakte ik een doosje om wat kaartjes en labels in te kunnen doen. De basis is gemaakt met Crumb Cake kaartkarton en voor de deksel gebruikte ik dik wit kaartkarton.

Het recept voor dit doosje is als volgt:

Bodem
  • Kaartkarton 19 x 24 cm
  • Rondom rillen op 2.5 cm
  • Vouw de rilranden om met een vouwbeen 
  • Knip in waar de lijntjes rood gekleurd zijn op bovenstaande tekening
  • Plak de flapjes vast met lijm


Deksel
  • Kaart karton 17 x 22 cm
  • Rondom rillen op 1.4 cm
  • Vouw de rilranden om met een vouwbeen
  • Knip in waar de lijntjes rood gekleurd zijn op bovenstaande tekening
  • Plak de flapjes vast met lijm


Bijzondere Zonnebloemen kaarten cadeau set - Celebrate Sunflowers gift box - Stampin' Up! - Artisan Design Team - Caro's Kaartjes

De deksel is versierd met zonnebloemen gestempeld met de stempelset Bijzondere Zonnebloemen en uitgestanst met de bijpassende stansen uit deze bundel/dit product pakket.

De bloemen zijn gekleurd met Stampin' Blends in de kleuren: Daffodil Delight, Mango Melody en Crumb Cake

Voor wat extra versiering gebruikte ik wat uitgestanste bladeren en takjes gemaakt met de Zonnebloemstansen.

Verder gebruikte ik het In Color 2020-2022 Design papier met de bijpassende In Color 2020-2022 lakpuntjes (enamel dots). Die lakpuntjes combineren zo lekker met het papier als extra versierinkje op je creatie!

Ook heb ik nog een piepklein stukje ruitjeslint in de kleur Bumblebee toegevoegd als extra accentje.


Bijzondere Zonnebloemen kaarten cadeau set - Celebrate Sunflowers gift box - Stampin' Up! - Artisan Design Team - Caro's Kaartjes

Om de kaarten en de labeltjes netjes te kunnen opbergen in dit doosje, maakte ik vakverdelers. Zo heeft ieder zijn eigen plekje. 

Het recept voor de vakverdelers is als volgt:


Vakverdeler 1
  • Kaartkarton 13.9 x 8 cm
  • Leg de 8 cm zijde tegen de bovenzijde je rilbord of de bovenrand van je snijmachine
  • Rillen op 2, 4 en 6 cm
  • Maak een bergvouw in het midden en 2 dalvouwen bij de buitenste vouwlijnen.

Vakverdeler 2 
  • Kaartkarton 8.9 x 8 cm
  • Leg de 8 cm zijde tegen de bovenzijde je rilbord of de bovenrand van je snijmachine
  • Rillen op 2, 4 en 6 cm
  • Maak een bergvouw in het midden en 2 dalvouwen bij de buitenste vouwlijnen.

Om de binnenkant netjes af te werken heb ik met In Color Design Papier inlegvellen gemaakt.
Deze heb ik netjes vastgelijmd, zodat ze er niet steeds uitvliegen als de kaartjes uit het doosje gepakt worden.

De maten van de inlegvellen zijn als volgt:

Inlegvel 1: papiermaat 9.5 x 13 cm
Inlegvel 2: papiermaat 9 x 5.5 cm
Inlegvel 3: papiermaat 9 x 8.3 cm


Voor deze set versierde ik 4 notititekaarten met enveloppen (note cards and envelopes), 4 kleine vierkante kaartjes in de maat 7.5 x 7.5 cm (3 x 3 inch) en 4 labels.


Bijzondere Zonnebloemen kaarten cadeau set - Celebrate Sunflowers gift box - Stampin' Up! - Artisan Design Team - Caro's Kaartjes


De labels:

De papier maat van de labels is: 8.5 x 5 cm.
De bovenkant is afgeponsd met de schattige strookjes pons (Delightful Tag Topper punch)

De labels zijn bestempeld met een zonnebloem uit de stempelset Bijzondere Zonnebloemen in de kleur BumbleBee (geel). De tekst komt ook uit deze stempelset en is gestempeld met Early Espresso inkt (donkerbruin).

Ik heb wat spettertjes toegevoegd met een crumb cake stift. Hiervoor heb ik met de stift over de rand van de dop gestreken, zoals je een lucifer afstrijkt zeg maar. Wel voorzichtig doen, anders gaat je punt naar de galemiezen!



Bijzondere Zonnebloemen kaarten cadeau set - Celebrate Sunflowers gift box - Stampin' Up! - Artisan Design Team - Caro's Kaartjes


Standaard notitiekaarten en enveloppen

Voor de grotere kaarten gebruikte ik de standard note cards and envelopes. Deze heten in het Nederlands notitiekaarten en enveloppen.
Om de set te laten matchen gebruikte ik dezelfde layouts voor alle kaarten, maar heb ik wel steeds kleine aanpassingen gedaan door wat In Color 2020-2022 design papier toe te voegen of de embossingmal Tijdloos Textiel te gebruiken. 

De maten die gebruikt zijn voor deze kaarten zijn als volgt:
  • Crumb Cake kaartkarton 7.5 x 11.2 cm
  • Bumblebee kaartkarton 7 x 10.7 cm
  • Whisper White kaartkarton 6.5 x 10.2 cm

Op het Whisper White karton stempelde ik één of meerdere Zonnebloem(en) in Early Espresso inkt. Deze kleurde ik in met dezelfde kleuren Stampin' Blends als ik voor de deksel heb gebruikt. Bij sommige kaarten heb ik het bestempelde Whisper white karton met de Zonnebloemen daarna met de embossing mal Tijdloos Textiel bewerkt. Dit geeft een heel leuk effect!

Ook op deze kaarten heb ik weer het In Color 2020-2022 design papier en het ruitjeslint in de kleur Bumblebee terug laten komen.

Bijzondere Zonnebloemen kaarten cadeau set - Celebrate Sunflowers gift box - Stampin' Up! - Artisan Design Team - Caro's Kaartjes


De vierkante kaarten (7.5 x 7.5 cm - 3 x 3 inch)

De vierkante kaarten zijn gemaakt van Crumb Cake kaartkarton. Ook voor deze kaartjes heb ik weer dezelfde layout aangehouden. Aangezien de stempels steeds anders geplaatst zijn, houden ze toch ieder hun eigen identiteit.

De Whisper White mat is 7 x 7 cm en is geëmbosst met de embossing mal Tijdloos Textiel, die ik ook bij de grote kaarten heb gebruikt. Zo komt het ook op deze kaarten weer terug. Deze embossing mal geeft een mooie subtiele structuur aan je papier. 

Het stukje Whisper White karton waar op gestempeld is, heeft als afmeting 6.5 x 6.5 cm. 

Tussen de tweelaagjes wit karton heb ik een stukje ruitjeslint in de kleur Bumblebee dubbelgevouwen geplakt. Dit lint heb ik ook op de grote kaarten en bij de tags gebruikt. Door herhaling van het gebruik van dezelfde materialen, maar je je set nog leuker en bijpassender.


Bijzondere Zonnebloemen kaarten cadeau set - Celebrate Sunflowers gift box - Stampin' Up! - Artisan Design Team - Caro's Kaartjes


Bestempel ook even de bijpassende enveloppen en dan heb je een hele gave set die helemaal bij elkaar past.

Hopelijk heeft deze post je lekker weten op te fleuren en vind je het de moeite waard om zelf ook eens zo'n leuk setje te maken.

Alle gebruikte producten zijn via Caro's Kaartjes te bestellen, zolang deze in de catalogus staan en/of zolang de voorraad strekt: carooskaartjes@hotmail.nl 

Ik wens je een fijne dag toe.

Tot Stempels!



   








Wil jij Stampin' Up! kerstcadeautjes bestellen? 
Doe dit dan voor 9 december a.s! 
Dit in verband met de levertijd. 
Je wilt natuurlijk wel dat jouw cadeautje op tijd binnen is. 😊



De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code MQXBXZNY, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk viacarooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: