"/""" Caro's Kaartjes: Herfstkaartje

Pagina's

10 november 2020

Herfstkaartje

Stampin' Up! Lots of Leaves card close up


Hallo!

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan me er maar moeilijk toe zetten om aan mijn kerstkaarten te beginnen. Het gaat toch al opschieten en ik moet er nog best een aantal maken. Maar mijn hoofd staat nog helemaal niet naar kerst. Daarom heb ik eerst een gezellig herfstkaartje gemaakt. 

Lots of Leaves product pakket - Stampin' Up! - Caro's Kaartjes



Voor dit herfstkaartje gebruikte in de Lots of Leaves stempelset met de bijpassende Gestikte blaadjes stansen

Alle gebruikte producten zijn via Caro's Kaartjes te bestellen:


Stampin' Up! Lots of Leaves herfstkaart


Het was weer eens tijd voor een techniekje. Ik heb een herfstachtige achtergrond gemaakt door met inktpads direct over mijn papier te vegen. Hiervoor gebruikte ik inktpads in de Stampin' Up! kleuren Cinnamon Cider, Crushed Curry en Calypso Coral

Ik spetterde met een Night of Navy Stampin' marker nog wat spettertjes op deze achtergrond, door met de punt van de stift voorzichtig over de rand van de dop te strijken. De beweging met de stift en de dop is zoals je een lucifer afstrijkt zeg maar. 

Met goud embossing poeder heb ik ook nog wat spetters gemaakt om een wat luxer effect te krijgen.


Stampin' Up! Lots of Leaves herfstkaart


Met de gestikte blaadjes stansen maakte ik in de achtergrond nog leuke streepjes en ik stanste twee bladeren uit. De tekst is goud geĆ«mbosst. 

Het eikeltje komt uit een andere herfstset, die ook al zo leuk is; het Beautiful Autumn productpakket. Hiermee ben ik ook al lekker aan de slag geweest. Wat ik hiermee gemaakt heb laat ik je binnenkort zien.

Deze kaart is inmiddels onderweg. Hopelijk bevalt hij bij de ontvanger.

Ik wens je een fijne dinsdag toe.
Blijf veilig en gezond.


Tot Stempels!


   



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Productpakket:
  • Lots of Leaves product pakket (155195)
  • Beautiful Autumn product pakket (15189)

Stempelset:
  • Lots of Leaves (153452)
  • Beautiful Autmn (153450)

Stansen/ponsen:
  • Gestikte blaadjes stansen (153567)
  • Herfst-pons pakket (153609)

Karton:
  • Night of Navy A4 kaartkarton (106577)
  • Mat Metallic kaartkarton (153524)
  • Whisper White A4 kaartkarton (106549) - aanrader!

Inktkussens:
  • Cinnamon Cider (153114)
  • Crushed Curry (147087)
  • Calypso Coral (147101)
  • Versamark (102283)

Gereedschap:
  • Papiersnijmachine ( 152392)
  • Papierschaar (103579) - aanrader!
  • Precisiepen voor oppakgemak (144107)
  • Heat tool met EU-stekker (129055)
  • Goudkleurig embossingpoeder (109129)

Plakmiddelen:
  • Tombow- multifunctionele lijm (154974)
  • Stampin' Dimensionals (104430)
  • Mini - Stampin' Dimensionals (144108)

Embellishments:
  • Vergulde steentjes (152478 - op dit moment beperkte voorraad)
  • setje Wonder of Season lint (153537)



Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Bestelinformatie:

  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen.
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode JJMXVR97, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKET: kies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is mogelijk viacarooskaartjes@hotmail.nl


KOOPJES TIP:


Zolang de voorraad strekt

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: