"/""" Caro's Kaartjes: Wishes and Wonder kerstkaart - Global Design Project uitdaging

Pagina's

11 november 2020

Wishes and Wonder kerstkaart - Global Design Project uitdaging


Stampin' Up! Wishes and wonder kerstkaart - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team 2020


Hallo! 

Maandag vond ik toch zo'n leuke kaart van Krista Frattin - Stampin' Dolce op het Global Design Project blog. Deze moest ik gewoon even case-en. Case-en is het namaken van een kaart en je eigen draai eraan geven. 

Wanneer je de kaart van Krista bekijkt, zul je zien dat mijn kaart toch weer heel anders is geworden. En dat terwijl ik dezelfde basis en dezelfde stempelset heb gebruikt. En dat is nu juist het leuke van case-en! 




Maandagavond ben ik meteen mijn stempelhok ingedoken en ben ik aan de slag gegaan met het Wishes and Wonder product pakket. Dit product pakket is op het moment zo populair, dat op beperkt beschikbaar staat in de webwinkel. Dus als je hebben hebben klieren jeuken, wacht dan niet te lang met bestellen. 😉


Alle gebruikte producten zijn via Caro's Kaartjes te bestellen:


Bij dit product pakket is ook prachtig Design papier verkrijgbaar; het Speciaal Design Papier Wonder of Wishes. Ik was zeer verbaasd hoe mooi het er in het echt uit ziet. Dat komt op de foto helemaal niet goed over! 

Er staan ook leuke teksten met leuke recepten op, waarmee je een leuk recepten boekje kunt maken. Dat idee hoop ik nog eens uit te kunnen werken. Maar er staat nog zoveel op mijn te maken lijstje. First things first....



Dit product pakket is ook erg leuk te combineren met het bijpassende Memories and More Wonder of the Season

Combineer het pakket met de kaartjes en stickertjes met de standaard kaarten met bijpassende enveloppen en je hebt in een handomdraai een hele bubs kerstkaarten! 

Ideaal voor als je, net als ik, op het laatste moment toch nog kerstkaarten wil maken.


Stampin' Up! Wishes and wonder kerstkaart - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team 2020

En dit is uiteindelijk het kaartje geworden, dat ik met de schets van het Global Design Project #266 heb gemaakt. Het is een fun fold kaart geworden. Je klapt eerst het zwarte deel open en dan het crumb cake en dan....


Stampin' Up! Wishes and wonder kerstkaart - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team 2020


....zie je de binnenkant, waar je rechts een gezellige kerstboodschap kunt schrijven. Enig toch?


Wishes and Wonder fun fold kaart maten: 


Crumb Cake kaartbasis 20 x 14.5 cm
Rillen op 10.5 cm
Dichte kant naar rechts houden

Basic black kaartbasis 17,2 x 12 cm
rillen op 8.6 cm
Dichte kant naar links houden

Speciaal Design Papier Wonder of Wishes 11.5 x 8 cm

Whisper white kaartkarton  7.6 x 13.5 cm

Het label is gestanst met de Noordpool stansen

Mat mettalic kaartkarton 0,5 x 14.5 cm


Met deze kaartmaten kun je ook zelf aan de slag om iets leuks te maken voor de Global Design Project schets uitdaging. Doe je ook gezellig mee? 

Klik {HIER} om de voorbeelden van het Design Team te bekijken.


Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Woon je in Nederland? Dan zou ik het leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.

Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij af komt halen.

Wil je Stampin' Up! producten aanschaffen? Klik dan op het winkelmandje in de rechter zijbalk. (betaling is mogelijk met credit card) 

Zorg ervoor, dat je de HOST CODE gebruikt, dan stuur ik volgende maand iets leuks om je te bedanken!

Als alternatief kun je ook per E-mail contact opnemen om een bestelling door te geven; carooskaartjes@hotmail.nl
Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.
Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


Bestelinformatie:


  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen.
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode JJMXVR97, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKET: kies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: