"/""" Caro's Kaartjes: Herfstig thee kaartje

Pagina's

13 november 2020

Herfstig thee kaartje

Stampin' Up! - Beautiful Autumn - herfstkaart - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team

Hallo!

Buiten vallen de blaadjes, het is herfst. De herfst en de lente zijn mijn favoriete seizoenen. De herfst, vanwege de heerlijke boswandelingen die je dan kunt maken en lekker kunt slenteren tussen de mooi gekleurde bladeren. 's Avonds steken we weer gezellig een kaarsje aan, omdat het al vroeg donker is. En in de herfst begint de creativiteit weer meer te kriebelen, dan in de zomer.

Tijd om mijn knutselkamer in te duiken en een leuke herfstcreatie te maken met het Beautiful Autumn product pakket.

Alle gebruikte producten zijn via Caro's Kaartjes te bestellen, zolang deze in de catalogus staan of zolang de voorraad strekt:

Stampin' Up! - Beautiful Autumn product pakket - Caro's Kaartjes


Op het blog van mijn Duitse collega Eva Wenig zag ik een ernstig leuk herfstkaartje, gemaakt met het Beautiful Autumn product pakket. Dit kaartje bleef een paar dagen in mijn hoofd zitten en toen besloot ik om deze kaart na te maken, oftewel te casen. 


Stampin' Up! - Beautiful Autumn - herfstkaarten - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team


Anders dan bij het kaartje van Eva heb ik de Cinnamon Cider (bruin) karton gebruikt in plaats van Crumb Cake. 

Daarnaast heb ik het Cinnamon Cider karton bewerkt met de 3-D embossingmal Tijdloos Textiel. Hierdoor krijgt het papier een mooie structuur.

De cirkels heb ik uitgestanst met de Gestikte vormen stansen. Hierdoor hield ik een mooi rondje over, waarmee ik nog een kaart maakte. Het was immers zonde om deze cirkel weg te gooien. 

Bij deze kaart heb ik het Whisper White karton met dezelfde embossingfolder bewerkt. Deze kaart is wat frisser dan het eerste kaartje.

De kleine blaadjes zijn gestempeld en daarna uitgeponst met het herfst ponspakket. Geen gepriegel met knippen. Heerlijk! 


Stampin' Up! - Beautiful Autumn - herfstkaart - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team


Aan de binnenkant heb ik een pocket gemaakt, waar je een herfst theetje kunt stoppen. Leuk toch, om zo een gezellig 'bakkie' op te sturen?


Stampin' Up! - Beautiful Autumn - herfstkaart - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team


Rest mij nog om je een fijne dag toe te wensen.
Blijf veilig en gezond en geniet van de herfst!

Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Woon je in Nederland? Dan zou ik het leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.

Woon je in Belgiƫ? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij af komt halen.

Wil je Stampin' Up! producten aanschaffen? Klik dan op het winkelmandje in de rechter zijbalk. (betaling is mogelijk met credit card) 

Zorg ervoor, dat je de HOST CODE gebruikt, dan stuur ik volgende maand iets leuks om je te bedanken!

Als alternatief kun je ook per E-mail contact opnemen om een bestelling door te geven; carooskaartjes@hotmail.nl
Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.
Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


Bestelinformatie:


  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen.
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode JJMXVR97, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: