"/""" Caro's Kaartjes: Beautiful Autumn - Herfstig cadeautje

Pagina's

17 november 2020

Beautiful Autumn - Herfstig cadeautje

Stampin' Up! Beautiful Autumn relaxpakket cadeauverpakking


Hallo!

Vorige week liet ik je twee herfstkaarten zien, waarin ik een theetje heb verpakt. Het leek me leuk om hier een relax pakket cadeauverpakking van te maken.


Stampin' Up! Beautiful Autumn relaxpakket cadeauverpakking


Hiervoor maakte ik een doosje, dat ik heb verpakt met een Acetaat doosje van Stampin' Up!®. Hierdoor kun je meteen precies zien wat erin zit. In het doosje heb ik vakjes gemaakt, waarin een waxinelichtje, 2 After eights passen + 2 herfstkaarten met een theezakje erin. Eén kaart om zelf te houden en één kaart om met iemand te delen of op te sturen.


Stampin' Up! Beautiful Autumn relaxpakket cadeauverpakking


Om het doosje te versieren nog een strik en een label. 
Dat staat wel zo gezellig.


Stampin' Up! Beautiful Autumn relaxpakket cadeauverpakking


Zo kan degene, die dit doosje ontvangt genieten van een heerlijk rust momentje. Steek het kaarsje aan, zet een kop thee en geniet met een After eight erbij! 

Heb je de post met de herfstkaartjes gemist? 
Dan kun je deze bekijken door {HIER} te klikken.


Stampin' Up! Beautiful Autumn product pakket - Caro's Kaartjes


Deze creaties zijn gemaakt met de materialen uit het Beautiful Autumn product pakket.

Alle gebruikte producten zijn via Caro's Kaartjes te bestellen, zolang deze in de catalogus staan of zolang de voorraad strekt: carooskaartjes@hotmail.nl 

Ik wens je nog een fijne herfstdag toe.

Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode JJMXVR97, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: