"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! winterwensen

Pagina's

19 november 2020

Stampin' Up! winterwensen

Stampin' Up! Winterwensen kaart - Snowflake wishes card - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team 2020


Hallo!

De winter nadert, dus ik ben lekker bezig geweest met het maken van een aantal Winterse creaties. Deze maakte ik met de Winterpracht collectie van Stampin' Up!

Alle gebruikte producten zijn via Caro's Kaartjes te bestellen, zolang deze in de catalogus staan of zolang de voorraad strekt: carooskaartjes@hotmail.nl 




Uit deze collectie met prachtige producten gebruikte ik vooral de mooie Sneeuwkristallen embossingmal, de Winterwensen stempelset, de bijpassende Sneeuwvlokjesstansen en het hele mooie Winterpracht lint.


Stampin' Up! Winterwensen kaarten - Snowflake wishes cards- Caro's Kaartjes - Artisan Design Team 2020


Omdat de dagen in de winter korter zijn en het sneller donker is, maakte ik een paar vrolijke kaartjes. Zelf heb ik nog al de neiging om wat somberder te zijn tijdens deze donkere dagen. Een vrolijk kaartje is dan fijn!


Stampin' Up! Winterwensen kaart - Snowflake wishes card - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team 2020


De sneeuwsterren heb ik 3-D gemaakt, door whisper white karton op zelfklevende schuimrubber vellen te plakken en dit uit te stansen met de Sneeuwvlokjesstansen.
Zo krijg je echte eye catchers op je kaart.

De kaart basis is geëmbosst met de Sneeuwkristallen embossingmal. Hierdoor krijg je een mooi relief in je papier. Ik heb alleen de bovenste zijde van de kaart met de embossingmal bewerkt, zodat je aan de binnenkant nog gewoon een tekst kunt schrijven.


Stampin' Up! Winterwensen kaart - Snowflake wishes card - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team 2020


Bij deze kaart heb ik de 3-D sneeuwsterren gestapeld. Zo creeër je een nieuwe sneeuwster. Het is leuk om je eigen variaties hiermee te maken. 

In dit geval heb ik het gekleurde karton met de Sneeuwkristallen embossingmal bewerkt. Dit geeft ook een heel leuk effect.

Zo'n gekleurde achtergrond is ideaal om wat strookjes overgebleven kaartkarton op te maken. Snij strookjes van 1 cm en plak ze allemaal onder elkaar op een vel wit karton. Erg leuk om mee te experimenteren welke kleuren jij leuk bij elkaar vindt. 

Ik maakte in dit geval een regenboog in de kleuren: Magenta Madness, Poppy Parade, Mango Melody, Daffodil Delight, Granny Apple Green, Coastal Cabana, Bermuda Bay, Pacific Point en Gorgeous Grape.

Ik hoop dat ik met deze vrolijke kleuren jouw dag ook wat gezelliger heb gemaakt.

Tot Stempels!


   



De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode JJMXVR97, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via          carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: