"/""" Caro's Kaartjes: Posted for you - Global Design Project 254

Pagina's

22 augustus 2020

Posted for you - Global Design Project 254



Hallo,

Gisteravond laat was ik heel onrustig en zo wilde ik niet gaan slapen. Waarschijnlijk door het warme weer of misschien de kriebels om een kaartje te maken. Daarom besloot ik toch nog even naar mijn knutselzolder te gaan. 

Aangezien ik even vastloop met mijn volgende Artisan Design Team opdracht, besloot ik om even heel wat anders te gaan maken. Wie weet geeft dat weer inspiratie om verder te gaan met de projecten die ik nog af moet maken...

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team
Ik vond een leuke kaartschets op het blog van het Global Design Project. Ik kon nog op de valreep meedoen zag ik, dus ik ging er snel mee aan de slag. 

Stiekem heb ik even gespiekt wat er zoal gemaakt is, want ik wilde heel wat anders maken.
Toen kwam ik de Posted for you stempelset tegen in mijn kast. Met deze set heb ik laatst ook al iets gemaakt, maar dat kan ik helaas nog niet laten zien. Dat volgt nog...spannend! 


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team


De rechthoekige postzegelpons was perfect voor de plek van de tekst/greeting in de schets.
Hierop heb ik het woord love gestempeld. Nou ja, ik heb natuurlijk eerst gestempeld en daarna geponsd, want dat is veel handiger.


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team


Voor de achtergrond gebruikte ik de leuke 3D embossingmal Delicate Diamanten. Hierop maakte ik, van strookjes kaartkarton, een gestreepte achtergrond in regenboogkleuren.

Hiervoor gebruikte ik de kleuren uit de Brights collectie van Stampin' Up!®. Zo'n kleurige achtergrond geeft een vrolijke noot aan de kaart en meteen wat extra sfeer.

Wil jij ook eens zo'n leuke regenboog achtergrond maken, maar heb je niet alle kleurtjes karton?  Stampin' Up!® hiervoor een oplossing! Zij hebben namelijk een set Heldere kleuren kaartkarton in A4 maat in het assortiment. Zo'n pakket A4 karton kost €11 en dan krijg je van alle 10 kleuren 2 vellen.

Stampin' Up!® producten zijn ook verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Onder deze post lees je meer informatie over hoe het bestellen in zijn werk gaat.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team
Ik ben vooral gevallen voor het ronde special delivery stempeltje en het leuke lettertype van de teksten in deze set, maar ook met de klassiekere afbeeldingen kun je, door wat gezellige kleurtjes toe te voegen echt iets leuks maken. 

Tot Stempels!


   




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel


Postage Stamp Punch
Postage Stamp Punch
[122344]




Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: