"/""" Caro's Kaartjes: Artisan Design Team Bloghop August 2020 - Peace & Joy

Pagina's

20 augustus 2020

Artisan Design Team Bloghop August 2020 - Peace & Joy

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team



Dear International Readers, please use the google translation button on the right upper corner for translation.
I'm so sorry I didn't translate my post this time, while we're on vacation.
Thank you for understanding and I hope you'll enjoy my post anyway!

Hallo en wat leuk dat je langs komt bij de Artisan Design Team Blog Hop van Augustus 2020.
Voor deze Blog Hop mochten we aan de slag met de Peace & Joy bundel van Stampin' Up!®
En wat issie leuk!! 

Onderaan deze post staan ook alle linkjes naar de andere creaties, die zijn gemaakt met dit fantastische produktpakket door mijn Artisan collega's. Laat je verrassen en klik ze allemaal even aan. Je zult er geen spijt van krijgen! Zoveel leuke inspiratie 😍. Wij horen graag wat je van onze creaties vindt, dus mocht je een momentje tijd hebben, laat dan gezellig een reactie achter. 

De materialen, die ik heb gebruikt voor mijn projecten staan onder deze blogpost op een rijtje. Deze producten zijn via mij te bestellen. Ook over het bestellen lees je onder de blogpost meer informatie.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Qua kleuren koos ik ervoor om het traditionele rood en groen af te zwakken naar pasteltinten. Hiervoor koos ik Mint Macaron groen en Petal Pink roze. Als derde kleur koos ik voor Pool Party, want deze kleur matcht eigenlijk altijd en is zodoende echt mijn favoriete go to kleur.

Om de kaarten meer structuur te geven heb ik gebruik gemaakt van 2 embossingfolders; de 3D- embossingmal Delicate Diamanten en de 3D embossingmal Tijdloos Textiel.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Omdat ik nu eenmaal gek ben op het maken van setjes, ging ik ook deze keer weer voor een set met kaarten. Om de drie kaarten van deze set mooi te kunnen bewaren heb ik ook een transparante kaartendoos versierd in dezelfde stijl, zodat het allemaal mooi bij elkaar past. 

De Joy tekst laat ik steeds op mijn creaties terugkomen in dezelfde kleur. In deze tijd en zeker ook met kerst is het fijn om een beetje vreugde rond te sturen.

De tekst voor op deze transparante kaartendoos heb ik met de Joy stansen uitgestanst. In de stansenset zit een smalle en een bredere variant van deze tekst. Als je de smalle tekst op de bredere variant plakt, dan ontstaat er een mooi schaduw effect.

Ik heb de smalle variant meerdere keren uitgestanst en op elkaar geplakt, om dit effect nog eens extra te benadrukken.

Tip: Plak eerst adhesive sheet op een stuk wit karton en snij dan de tekst stans meerdere malen uit. Hierna kun je de laagjes op elkaar plakken, zonder geknoei met lijm. Zo fijn!

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Om er helemaal een feestje van te maken, besloot ik om op alle creaties een shaker te maken. Lekker schudden met die handel. 😄 Dit geeft echt een feestelijk effect. Hiervoor gebruikte ik Sequins for Everything (pag. 66 Mini Catalogus). In deze sequins zit geen gaatje en ze komen in een pakje met vier verschillende kleurschakeringen voor lekker veel schudplezier. Ik gebruikte de wit, zilver, goud combinatie uit dit pakket.

Naast de grote en kleine tekststempels vind je in de stempelset Peace & Joy ook leuke kleine stempeltjes, zoals de kleine hulstblaadjes en de besjes. Hiermee kun je leuke achtergrondjes stempelen of een kleine decoratie maken voor je kaart. Ik deed beide, zoals je op de kaart hierboven kunt zien. Deze kleine decoratie is ook leuk te gebruiken om een saai hoekje mee te versieren. 

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Met kerst mag het bling altijd een klein beetje meer zijn als normaal vind ik. Daarom gebruikte ik het prachitige Brushed Metallic 12 x 12 karton. Dit karton heeft een subtiel geborsteld effect, wat echt heel mooi is. Hiermee maakte ik de omlijstingen voor alle shakers met de Stitched Rectangle stansen en de Layering circle stansen.

Op de linker kaart hield ik de achtergrond rustig, door de tekst te stempelen uit de Peace & Joy stempelset en de rest wit te laten. Op de rechterkaart besloot ik het anders aan te pakken en maakte ik een mooie achtergrond. Hiervoor heb ik eerst met Mint Macaron groen, Soft Seafoam en Pool Party inkt laagjes aangebracht met een Sponge Brayer. Hiermee kun je je kleuren mooi in elkaar over laten vloeien.


Tips voor als je met de Sponge Brayer gaat werken: 
  1. Zorg dat er voldoende inkt op de Brayer zit en niet alle inkt aan 1 kant komt, door goed over je inktpad heen te rollen (zonder druk te zetten).
  2. Leg het papier waarop je wilt brayeren op een kladpapier of gridpaper. Rol je brayer van het kladpapier op het papier, dat je als achtergrond wilt gaan gebruiken.
  3. Laat de roller het werk doen en zet geen druk op de roller.
  4. Begin onderaan je papier met heen en weer rollen en werk langzaam naar boven toe.
  5. Blijf rollen, rollen, rollen...en nog eens rollen (zing voor extra rolgenot ondertussen een liedje van Tina Turner 😉)
  6. Herhalen tot je het gewenste resultaat hebt behaald.
  7. Rol na met een schone lege roller voor een nog mooier resultaat.

Op mijn gespongebrayerde achtergrond heb ik nog een soort sterren gestempeld uit de Peace & Joy stempelset. Hiervoor gebruikte ik Mint Macaron inkt en Pool Party inkt.

Mijn getalenteerde collega Emma wacht op je met nog meer leuke inspiratie voor deze Peace & Joy bundel. Dit wil je niet missen, dus klik snel op de knop hieronder:





THE ARTISAN DESIGN TEAM 2020:

Caroline van der Straaten - je bent nu hier/you're here now
Emma Goddard
Helene den Breejen
Jan Clothier
Lauren Alarid
Leah Fedynak
Manuela Geiswinkler 
Marine Wiplier
Martha Groger
Martin Stone 
Narelle Farrugia
Nina Waldschmidt 
Rochelle Blok
Stesha Bloodhart
Tammy Wilson 
Zsuzsanna Balazs

Tot Stempels!


   



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel




Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €50 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}







5 opmerkingen:

Nina Waldschmidt zei

Awesome Caro, all of you 3 shakercards are amazing. Love it

Jan Clothier zei

I love your soft colours and the inclusion of the embossing folder textures. Great job, Caro!

Narelle Farrugia zei

These are amazing Caro! I adore everything about them with their soft colour and details!

Cornelie zei

Oké ik ben een fan van shakercards....maar je hebt dit zo onwijs mooi gedaan! Prachtige kleuren, alles prachtig. Complimenten!!
Ik hoop dat alles goed met je gaat! X

melomakes.blogspot.co.at zei

Oh dear Caro! Love all of your beautiful and inspiring Cards, specially those fantastic shaker cards!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: