"/""" Caro's Kaartjes: Prized Peony Happy Mail Swap

Pagina's

24 augustus 2020

Prized Peony Happy Mail Swap


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Hallo,

Vorige maand deed ik mee aan de Happy Mail Swap van de Online Stempel Party.
Door wat persoonlijke omstandigheden was ik een pietsie laat met het versturen, maar ik heb begrepen, dat de ontvangster de kaart op de mat heeft gehad, dus nu kan ik hem ook aan jullie laten zien.

Bij deze Happy Mail Swap was het de bedoeling om een klapkaart te maken volgens de instructies die door waren gemaild. Erg leuk om weer eens een ander modelletje uit te proberen!

De Prized Peony stempels en stansen en het bijpassende design papier vond ik wel passen bij deze swap, dus hiermee ging ik aan de slag. Ik koos ervoor om de nieuwe kleur Magenta Madness te gebruiken, omdat ik een mooie knalroze kleur is.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Met Stampin' Blends kleurde ik deze prachtige pioenrozen afbeeldingen in.
Door gebruik te maken van deze stiften op alcoholbasis kun je de kleuren mooi laten overvloeien van donker naar licht en andersom.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Tot slot maakte ik ook nog een envelop van bijpassend design papier, zodat het echt één geheel is en super leuk om te ontvangen.

Zo'n bijpassende envelop maken bij je kaart is ook een leuke manier om een beetje door je design papier voorraad heen te komen. 😃 Misschien vind je het zonde om design papier te gebruiken, maar ik zie het zo.... Design papier is om te gebruiken! Je kunt altijd weer ander papier kopen. Met zo'n envelop heb je gezellige post. Leuk voor jou om te maken, leuk voor de postbode om te brengen en leuk voor de ontvanger om te krijgen. Een win-win-win situatie als je het mij vraagt.

Tot Stempels!

   





Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel







Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.






Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: