"/""" Caro's Kaartjes: Altijd blijven dromen!

Pagina's

22 november 2019

Altijd blijven dromen!



Hallo!

Vanaf halverwege augustus heb ik mijn lippen stijf op elkaar moeten houden, want dit geheimpje mocht nog niet verklapt worden. Het was echt heel moeilijk en ik heb een aantal keer bijna mijn tong eraf moeten bijten, maar nu mag ik eindelijk mijn geheimpje met jullie delen! Pfjew...wat een opluchting!

Vanaf dag één dat ik met Stampin'Up!® begon, heb ik altijd heel erg opgekeken naar het Artisan Design Team van Stampin' Up! Zij maken altijd de meest mooie en gave creaties. Het was en is iedere keer weer iets om naar uit te kijken. 

Er waren een aantal mensen die al eens tegen me hadden gezegd:  "Waarom geef jij je niet eens op?"  En dan zei ik quasie: "Nee joh, dat is niks voor mij" of "Mij niet gezien", maar in werkelijkheid dacht ik: "Oh dat zou fantastisch zijn, maar dat gaat me toch nooit lukken". Stiekem was het toch wel een droom om ooit eens in dit geweldige creatieve team te mogen dienen. 

Zo was ik een aantal maanden geleden, toen de sollicitatieprocedure voor dit team weer begon, in gesprek met iemand 💙, die tegen mij zei: "Je moet het echt eens proberen! Ze nemen je meteen aan." En ik dacht: "Ja, natuurlijk! Doe even normaal, dat gaat echt niet gebeuren..." En zo hadden we een aantal van dit soort gesprekken. Maar gaandeweg het laatste gesprek waren er steeds meer zaadjes geplant, waardoor ik bij mezelf ging denken: "waarom zou ik eigenlijk geen poging wagen? Ik heb toch niets te verliezen?  Hoe gaaf zou het zijn als het wel lukt!" Het creatieve deel van Stampin' Up!® is waar mijn hart ligt, dus eigenlijk is dit de perfecte uitdaging voor mij.

Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken en te solliciteren. Dat ging vrij eenvoudig, want je vult je naam, je demonummer, je blog, je instagram in en drukt op APPLY en ready Freddy!
Vervolgens moet je wachten....en wachten.....en wachten....


Er gingen een paar maanden voorbij en ik was het zowat alweer vergeten, toen ik gebeld werd door onze manager. Ik weet het nog goed, want we liepen in Zweden, bovenop een berg op zoek naar een waterval middenin een Nationaal Park. Ik appte Damir (onze manager) terug, dat ik even niet kon opnemen. Hij appte terug, dat ik toch maar even moest bellen als we die waterval gevonden hadden. 

In de auto terug naar ons huisje belde ik Damir op. Hij feliciteerde me met mijn plek in het Artisan Design Team. Ik was helemaal flabbergasted en kon het niet geloven. Natuurlijk ging ik helemaal jubelen. Het voelde alsof ik de staatsloterij gewonnen had! Bas en Gio keken me aan en dachten: "Die is niet goed! Wat is er met haar aan de hand? Misschien moeten we even iemand gaan bellen..." Maar toen ik het had uitgelegd waren ze natuurlijk trots en super blij voor me.

Echt een droom die uitkomt....💖

Ik heb dit verhaal opgeschreven omdat het illustreert, dat je altijd moet blijven geloven in je dromen.
Soms is een stapje buiten je comfort zone nodig om je dromen uit te laten komen.
En soms heb je even een motiverend woord nodig van iemand anders om dat extra stapje te durven zetten.


Nadat ik dit super leuke nieuws had gehoord was het nog wel spannend. Want wie zouden er nog meer in zitten? Je krijgt vooraf de namen niet te horen. En dan wordt je heel nieuwsgierig kan ik je vertellen! In je hoofd laat je allerlei namen de revue passeren en dat heeft natuurlijk geen enkele zin, want je komt het toch niet te weten tot het zover is. SPANNEND!

Afgelopen weekend werden tijdens het Stampin' Up!® evenement OnStage in Dortmund alle namen bekend gemaakt. Samen met 15 andere geweldig creatieve Stampin' Up!® demonstrators mag ik het aankomende jaar het Artisan Design Team vertegenwoordigen. Wat een eer! Ik kijk er heel erg naar uit om samen met de anderen leuke creaties te gaan maken, maar tegelijkertijd vind ik het ook wel spannend allemaal. De eerste opdracht hebben we inmiddels gehoord en ik kan niet wachten om eraan te gaan beginnen...zo leuk!


Alle teamleden van het Artisan Design Team hebben een mooie stevig box gekregen met prachtige inhoud. Toen ik de doos openmaakte, vond ik als eerste de Welcome to the 2020 Artisan Design Team kaart. Hoe cool is dat!


Verder zat er een prachtige Tiffany armband in, met op het hartje aan de ene kant het logo van Stampin' Up!® en aan de andere kant het Artisan logo. 💖Super mooi! Deze zal ik met trots dragen.


Deze mooie gepersonaliseerde stempel vond ik ook in de doos. Super tof, want nu kan ik in 2020 al mijn kaartjes aan de achterkant bestempelen met deze gave stempel! 💖

Als je even terug naar boven scrollt kun je zien dat de doos die we hebben gekregen, prachtig versierd is. Cindy Schuster heeft dit voor ons zo mooi gemaakt. Zij is voormalig Artisan lid en Concept Artist bij Stampin' Up!®. Heeft ze dat niet gaaf gedaan? Het is meteen een klein voorproefje van wat er straks zoal in de nieuwe mini catalogus van Stampin' Up!® staat.


En hoe tof is het, dat we dit keer ook een man in het Artisan Design Team hebben?! 
Ik wil Martin graag heel erg bedanken voor de extra motivatie, die hij me heeft gegeven om deze stap te zetten. Het is een feestje om met hem en de anderen samen dit avontuur te gaan beleven.


Lieve mensen, blijf geloven in je dromen, want je weet maar nooit wanneer ze uit zullen komen!

Het is een beetje een lange post geworden, maar ik hoop dat je hem toch tot het eind hebt weten uit te lezen. Tot slot geef ik je graag nog het volgende mee....

Waar droom jij van?
Misschien weet je het niet meteen, maar dan heb je iets om over na te denken. 😉

Geniet van het leven en doe iedere dag iets dat je leuk vindt.

Fijn weekend en tot Stempels!






Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Stampin' Up!® Herfst/winter catalogus 2019-2020


Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Vanaf 4 september a.s. kun je ook Stampin' Up!® producten uit de Herfst/wintercatalogus bestellen.

Wil jij een exemplaar van deze mini catalogus ontvangen tegen de verzendkosten? Stuur me dan een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl


4 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

SUpergaaf Caro en dik verdiend want je maakt echt hele mooie dingen en weet mij ook elke keer weer te inspireren. Gefeliciteerd

Marijke zei

Wat zal dat een mooie verrassing zijn geweest! Een dikke proficiat hoor! Je hebt het zeker verdiend en wij kijken al uit naar je mooie creaties! Succes! Grotjes Marijke.

kaneeltje zei

Na de regen is dit een heerlijke zonnestraal! Geniet van het ontwerpen dat doe je tenslotte het liefst en een dikke zoen!

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow Caroline, wat geweldig leuk voor je!!!! gefeliciteerd!
je maakt zulke leuke dingen... ik wens je heeeeel veeeel succes!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: