"/""" Caro's Kaartjes: Parcels & Petals Cadeaubon kaart

Pagina's

21 november 2019

Parcels & Petals Cadeaubon kaart

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Vandaag een berichtje een beetje later dan gepland, want ik ben nog een beetje aan het bijkomen van het geweldige Stampin' Up! evenement OnStage van afgelopen weekend in Dortmund.
Zo dat was een hele lange zin...:) 

Het was in één woord geweldig en ik zal er binnenkort meer over bloggen, als alle indrukken weer een beetje gezakt zijn en ik weer een beetje bijgeslapen ben, want geslapen heb ik niet zoveel helaas. Ik was nog veel te druk aan het na stuiteren van de dag 's avonds. 

Voor nu wil ik jullie graag even een leuke kaart laten zien, die ik al een heel tijdje geleden heb gemaakt met de Petals & Parcels bundle. Is hij niet prachtig?

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Deze kaart ging naar een teamgenootje, want zij had 'm heel erg verdiend. Hard werken wordt beloond, vandaar dit kaartje.

De stempels zijn heel mooi te embossen met embossingpoeder. Deze keer heb ik voor een koperen kleur gekozen. Ik vind dit bij het coole Pool Party erg mooi uitkomen. Maar ook met een zacht roze tint, zoals Petal Pink of misschien Blushing bride is dit een mooie combinatie.

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Aan de binnenkant zit een pocket, waarin ik een brief kon doen.
Je kunt er zo ook geld in doen of je kunt er een cadeaukaart van maken of een certificaat / tegoedbon of iets dergelijks.

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Op de detail foto's kun je goed zien hoe mooi de bijpassende stansen zijn. Op de 2e foto in deze post zie je ook hoe ik op de gedetailleerde stans deels geëmbosst heb. Dit geeft een extra feestelijk effect.

Met een andere tekst kan dit ook prima voor een trouwkaart of voor een ander gezellig feestje.

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Een ander projectje wat ik met deze bundle heb gemaakt is dit leuke doosje. Bij deze set zit ook een stans om leuke doosjes te maken. Hiervoor kun je op youtube diverse filmpjes vinden. Erg leuk!
Ik wou dat ik tijd had om ze allemaal te maken...

Nu heb ik het mezelf even makkelijk gemaakt en heb ik hier een standaard verpakkingsdoosje van Stampin' Up!® gebruikt, die ik nog had liggen. Soms moet je gewoon niet te moeilijk willen doen. ;-) 

De Parcels & Petals bundle is nu samen met 7 andere bundles verkrijgbaar met 15% korting!
Normaal heb je al 10% korting wanneer je de stempelset en de bijpassende stansen of pons samen koopt en nu doet Stampin' Up!® daar nog 5% korting bovenop. 

8 bundles met 5% extra korting bovenop de 10% standaard korting




Let op de korting geldt voor bundles, dus niet op losse stempelsets!
  • Parcels & Petals (pg 27 jaarcatalogus - voor iedereen die van doosjes houdt)
  • Path of Petals (pg 73 jaarcatalogus - gave set voor vintage met bloemen)
  • Free as a bird (pg 91 jaarcatalogus - mijn favoriet!)
  • Dino Days (pg 99 jaarcatalogus - leuke set voor kindercreaties)
  • Memorable Mosaic (pg 119 jaarcatalogus - sjiek de paris)
  • Band together bundle (pg 121 jaarcatalogus - deze bundle heeft erg mooie labelstansen met een band)
  • Bloom and Grow ((pg 131 jaarcatalogus - super veel voorbeelden op pinterest mee te vinden)
  • To wild a rose (pg 141 jaarcatalogus - errug mooi!)

Verder zijn er ook nog stempelkussens en mooi bijpassend kaartkarton in diverse kleuren in de aanbieding.  Klik {HIER} om naar de blogpost met het overzicht te gaan van alle producten van deze aanbieding. De aanbieding is nog geldig tot en met 22 november 2019. Dus mocht je iets zien wat je bevalt en je wilt bestellen, wacht dan niet te lang... Mail gerust naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan help ik je graag.

Ik wens je een fijne donderdag toe.

Tot Stempels!



Als extraatje nog een paar voorbeelden met de Petals & Parcels bundle:







Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: