"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Mini catalogus & Sale A Bration folder

Pagina's

24 november 2019

Stampin' Up!® Mini catalogus & Sale A Bration folder


Tijdens OnStage in Dortmund kregen wij de nieuwe Mini catalogus en de Sale A Bration folder. Deze gaan in op 3 januari 2020. Oehlala.....er er staat zoveel leuks in! Dat gaat mijn portemonnee niet leuk vinden, maar ik wel! 😊Ik kan niet wachten om met al die leuke materialen aan de slag te gaan.


*NIEUW!*

De lente/zomer catalogus en de herfst/winter catalogus zullen voortaan mini catalogus gaan heten. Er komt dus 1 keer per jaar een grote catalogus uit en 2x per jaar een mini catalogus bij Stampin' Up!®. Deze staan vol met mooie materialen om urenlang knutselplezier mee te beleven.

Deze mini catalogus is nog steeds in A4 formaat, maar is deze keer liggend gedrukt in plaats van staand. Zo heb je een mooi overzicht over 2 pagina's.

Wat ook nieuw is in deze mini catalogus; de bundles voorin afgebeeld staan met een leuk voorbeeld erbij. Zo heb je meteen een overzicht van alle bundles die in het boekje te vinden zijn.

Er staan deze keer ook weer erg leuke kits in. Hartstikke handig om bijv. mee te nemen op vakantie of als je eens snel een aantal kaarten nodig hebt. Ik moet zeggen dat de kits van Stampin' Up!® steeds beter worden. Je krijgt echt waar voor je geld als je het mij vraagt.

Ze hebben deze keer ook nog wat leuke voorbeelden toegevoegd hoe je deze kits kunt combineren met andere producten uit de catalogus. Dit hebben ze ook gedaan voor de product suites, die in dit geweldig leuke boekje staan.

Je kunt er dus SUper veel leuke voorbeelden in terug vinden!

Wat ook heel fijn is, is dat er helemaal achterin een overzichtje is geplaatst van alle stempelsets met een plaatje erbij. Zo kun je heel snel zoeken op welke bladzijde die ene set staat, die je zo leuk vindt.

Helemaal SUper is, dat de mini catalogus dit keer extra dik is! Er staan super mooie foto's in.
Bovendien kunnen we ons verheugen op maar liefst 4 nieuwe Nederlandste stempelsets. Te gek!


*MINI CATALOGUS AANVRAGEN*

In december kan ik deze prachtige Mini catalogus van Stampin' Up!® voor klanten bestellen.

Mocht je een exemplaar thuisgestuurd willen krijgen, meldt je dan graag aan via het aanmeldformulier, welke je kunt vinden door op onderstaande knop te klikken.

Je kunt dan meteen beginnen met invullen. Opslaan hoeft niet, want dat gebeurd automatisch!
Invullen gaat het makkelijkst via een computer.

Het is voor mij heel fijn als je je opgeeft, want dan heb ik meteen je adres bij de hand als ik de catalogi ga uitsturen. Dat scheelt me een hoop zoekwerk. Bovendien heb ik zo een indicatie hoeveel catalogi ik moet bestellen.

Aan iedereen die tussen september 2019 en december 2019 een bestelling heeft gedaan via mij, verstuur ik de catalogus gratis! Geef je a.j.b. alsnog wel op via het aanmeldformulier, ook al heb je een bestelling gedaan.

Heb je geen bestelling gedaan? Dan kun je de catalogus tegen de verzendkosten toegestuurd krijgen.
De verzendkosten komen waarschijnlijk uit op ongeveer €3,48.

Heb je al een demonstrator, dan zou ik je willen vragen om met hem/haar contact op te nemen om een exemplaar te bemachtigen. Stampin' Up! demonstrators moeten deze catalogi ook kopen om te kunnen uitdelen. Dat ik de catalogus gratis of tegen verzendkosten verstuur is een extra service voor mijn klanten en iedereen, die van plan is om mij als demonstratrice te kiezen voor het bestellen van en het geven van advies over Stampin' Up!® producten.

Wanneer je al klant bent of wanneer je nog geen demonstrator hebt, dan verzorg ik graag een exemplaar voor jou. Vraag de mini catalogus nu alvast aan via door op deze knop te klikken:

Stampin' Up!® mini catalogus aanvragen



Ik ga mijn uiterste best doen om de catalogi zo snel mogelijk uit te sturen zodra ik ze binnen heb.
Ze worden in ieder geval voor eind december 2019 verzonden.

Tot Stempels!





Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Stampin' Up!® Herfst/winter catalogus 2019-2020


Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Vanaf 4 september a.s. kun je ook Stampin' Up!® producten uit de Herfst/wintercatalogus bestellen.

Wil jij een exemplaar van deze mini catalogus ontvangen tegen de verzendkosten? Stuur me dan een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: