"/""" Caro's Kaartjes: Sailing Home verjaardagskaarten voor mannen

Pagina's

2 september 2019

Sailing Home verjaardagskaarten voor mannen

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Vandaag is het weer een feestje voor mannen op mijn blog. 

Ik heb namelijk 2 verjaardagskaartjes gemaakt met de Come Sail Away suite.
Deze productlijn van Stampin' Up!® is mijn favoriet uit de Stampin' Up!® jaarcatalogus.

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Deze suite is ook erg leuk voor de scrapbookers onder ons.

Voor degene die net als ik, dan meteen alles van deze product serie wil hebben, heeft Stampin' Up! de Come Sail Away Suite bundle samengesteld.

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Wat zit er zoal in deze all inclusive product bundle:
  • Sailing Home Cling Stamp Set (10% off)
  • Smooth Sailing Dies (10% off)
  • High Seas 3D Embossing Folder
  • Come Sail Away Designer Series Paper
  • Come Sail Away Memories & More Card Pack 
  • Night of Navy/Sahara Sand Baker’s Twine
  • Sail Away Trinkets
Deze bundle heeft als bestelnr 152175 en kost €114,75.
Best een pittig bedrag, maar daarvoor krijg je dan ook heel erg veel mooie materialen, waaraan je uren creatief plezier zult beleven.

Denk je nu, oei dat is wel veel, maar ik wil het wel graag hebben...
Dan is het misschien tijd om na te denken over het Stampin' Up!® starterspakket.

Je kunt deze bundle namelijk ook toevoegen aan jouw Stampin' Up!® starterspakket, het beste product uit de hele Stampin' Up!® collectie.

Met het starterspakket heb je een leuke korting te pakken en daarna kun je al die leuke Stampin' Up!® spulletjes blijven aanschaffen tegen 20% (bruto) korting.

Zelf heb ik deze stap nu alweer bijna 7 jaar geleden genomen en ik heb er nog steeds geen spijt van.
Ik geniet van alle mooie materialen en de creatieve uitdagingen die deze mooie producten mij geven.

Daarnaast heb ik ook heel veel leuke nieuwe mensen leren kennen, die allemaal dezelfde passie hebben, waardoor we altijd een gezellig praatje hebben en het nooit saai is. Gelijkgestemden die snappen waar ik het over heb en waarom ik zo enthousiast kan zijn over een leuke papiertje of een geweldige stempel of het feit dat ik niet meer normaal naar kleuren kan kijken, zonder dat ik meteen de Stampin' Up!® naam van die kleur eraan geef. 

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Ik heb echt super erg plezier van deze geweldige Stampin' Up!® producten. En nu kan ik eindelijk ook eens leuke mannenkaarten maken. 

Mocht je meer informatie willen ontvangen over het Stampin' Up!® starterspakket of wil je Stampin' Up!® producten aanschaffen? Stuur me dan gerust een E-mail via carooskaartjes@hotmail.nl.
Ik help je graag!

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel



Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: