"/""" Caro's Kaartjes: Stempel & Scrap - Een bloemetje voor jou

Pagina's

4 september 2019

Stempel & Scrap - Een bloemetje voor jou

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Vandaag mag ik op 2 blogs tegelijk bloggen. Hoe leuk is dat? 
Want naast op mijn eigen blog, mag ik ook een leuk berichtje op het Stempel & Scrap blog zetten.

stempelenscrap.blogspot.com | stempelenscrap@gmail.com

Nu denk je misschien Stempel & Scrap blog? Daar heb ik nog nooit van gehoord! Dat kan kloppen, want dit is een heel nieuw blog, dat ik samen met mijn creatieve vriendinnen Monique en Leoni ben gestart.

Drie keer per week kun je daar leuke inspiratie van ons vinden. En op de woensdag is het mijn beurt. Natuurlijk blijf ik ook gewoon hier op mijn eigen blog leuke berichtjes schrijven. Dat verandert niet. 

Wij zijn dit blog begonnen, omdat samen dingen doen, bedenken en organiseren veel leuker is, dan alleen. Wij hopen dan ook, dat jullie dit blog met open armen zullen ontvangen en straks gezellig mee gaan doen.

Want naast leuke inspiratie starten we in oktober ook met Stempel & Scrap uitdagingen waar je aan mee kunt doen. Dit in het kader, dat het veel leuker is om samen met jou creatief bezig te zijn. We kijken dan ook erg uit naar jouw creaties.

Om de eerste blogpost fleurig af te trappen heb ik een kleurrijk kaartje om te laten zien. Dit heb ik op mijn facebookpagina al eerder laten zien, maar hij is zo leuk, dat ik 'm ook nog graag wil bloggen.

De achtergrond heb ik gesponsd in vrolijke kleurtjes, die een beetje in elkaar overlopen. Daarna heb ik er met water wat spetter op gemaakt, door met natte vingers te spetteren.

Hieroverheen heb ik de All Wired Up achtergrond stempel in zwart geëmbosst. Hierdoor knallen de kleurtjes nog meer.

Het geheel heb ik uitgestanst met de Stitched Rectangle Dies en ik heb er gezellige bloemetjes op gemaakt met de medium daisy pons. 

Er was nog een strookje overgebleven van de gekleurde afbeelding, toen ik deze had uitgestanst. Dit heb ik op de envelop geplakt, zodat deze weer leuk bij de kaart past.

Ik hoop dat je een kijkje komt nemen bij Stempel & Scrap en dat je het leuk gaat vinden om met ons mee op creatieve ontdekkingstocht te gaan. 

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: