"/""" Caro's Kaartjes: Stempel & Scrap - een creatieve uitlaatklep

Pagina's

1 september 2019

Stempel & Scrap - een creatieve uitlaatklep

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Vandaag is een bijzondere dag.
Het is 1 september en het is de eerste dag van de maand waarin ik jarig ben.

Tijd om even stil te staan.
Vandaag sta ik even stil bij de reden waarom ik zo graag creatief bezig ben.

Voor mij is stempelen, kaarten maken, leuke verpakkingen en cadeautjes fröbelen of iets doen met scrapbooking een uitlaatklep. Een uitlaatklep, waarin ik de problemen van alle dag heel even los kan laten. 

Het leven gaat niet altijd over rozen en zoals ieder huisje zijn kruisje heeft, hebben wij dat hier thuis ook. Meer dan eens heeft mijn creatieve hobby mij door moeilijke tijden heen geholpen.

Wanneer ik heerlijk met papiertjes, stempels en inkt bezig ben, hoef ik even niet te denken aan de minder leuke dingen, die weleens gebeuren in het leven. Even gewoon zijn in het hier en nu met andere gedachten.

Op die momenten kan ik zijn wie ik ben en genieten van dingen die ik leuk vind. Even een momentje helemaal voor mezelf. Even weer opladen...

Daarnaast heb ik via mijn creatieve hobby heel veel leuke en lieve mensen leren kennen met dezelfde interesse, wat super leuk is, want dan heb je altijd iets om over te kletsen met elkaar. Door creatief met elkaar bezig te zijn heb ik ook hele leuke vriendinnen gekregen. 


https://stempelenscrap.blogspot.com/

Met twee gezellige en enthousiaste vriendinnen ga ik vanaf vandaag een super spannend nieuw avontuur aan. We zijn namelijk met z'n drietjes het Stempel & Scrap blog gestart. Een gloednieuw blog! Kom jij ook een kijkje nemen? Je kunt ons {hier} vinden.

Wij hopen je via deze weg te kunnen inspireren en stimuleren om zelf ook lekker aan het knutselen te gaan. Want het is zo leuk! En ook nog eens gezond voor de geest.

Drie keer per week laten wij je graag onze creatieve uitspattingen zien. Vanaf oktober gaan we je ook uitdagen om met ons mee te doen in de vorm van challenges. Het is de bedoeling dat we ook gezellige workshops gaan organiseren. Hierover zullen we binnenkort meer informatie geven.

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Waarom zijn wij met z'n drietjes een blog gestart?
Omdat samen creatief bezig zijn zoveel leuker is dan alleen!

Dit willen wij ook met jou delen en we hopen dan ook dat je gezellig met ons mee gaat doen.
Neem even een kijkje op het Stempel & Scrap blog, want vandaag stellen we ons graag aan je voor. 

Ook op mijn eigen blog blijf ik leuke berichtjes schrijven. Althans ik hoop dat je mijn berichtjes leuk vindt en dat je mijn blog en het Stempel & Scrap blog nog vaak met veel plezier zult bezoeken.

Tot Stempels!





Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel




Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


3 opmerkingen:

Bianca zei

Die paarse versie vind ik 😍😍😍 maar dat snap je wel 😜

kaneeltje zei

Wat een leuk idee!
Ik ga graag de uitdaging aan.
Heel veel succes!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaarten Caroline. Mooie materialen heb je gebruikt in mooie kleuren. Je verhaal over creatief bezig zijn is heel herkenbaar en wat leuk dat je samen met twee anderen een challenge en inspiratieblog gaat starten. Alvast heel veel plezier en succes, ik ga een kijkje nemen.
Lieve groetjes Miranda

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: