"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Sailing Home geld/cadeaukaart

Pagina's

12 juni 2019

Stampin' Up!® Sailing Home geld/cadeaukaart

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Gezellig dat je even langs komt.

Afgelopen weekend was onze vriend Peter jarig.
En ik weet niet hoe dat bij jullie gaat, maar ondanks dat ik nog aardig wat zelfgemaakte kaarten heb liggen, wil ik dan toch nog even snel iets nieuws maken. Herken je dat?

Peter gaat met zijn dochter naar Edinburgh binnenkort. Als cadeautje heb ik een leuk boekje over Edinburgh gekocht, om alvast in de stemming te komen. Er was echter nog een klein beetje budget over, dus wilde ik er een leuke kaart bij maken, waarin ik ook nog wat geld kon stoppen.

Nu moest het wel een snel project zijn, want ik bedacht dit natuurlijk weer last-minute!
Gelukkig vond ik bij collega Ronda Wade een leuk en snel patroontje.

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Dit boekje is gemaakt uit een half vel design papier. Super, want dan gebruik ik dat ook eens op een andere manier. Normaal zou ik dit eerder van karton maken, maar dit was makkelijker en sneller. Het scheelt een heleboel snijwerk en laagjes.

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Aan de binnenkant zijn 2 pockets. Eentje voor een bijpassend kaartje en eentje om wat geld in te stoppen.

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Het bijpassende kaartje heb ik wel gestempeld met de Sailing Home bundle. Deze bundle is helemaal in mijn straatje, want ik hou heel erg van Maritieme dingen. Als ik in een winkel kom met dit soort spullen, dan word ik altijd helemaal blij. Ik weet niet hoe het komt, misschien door de kleurtjes of het gevoel van strand, ik heb geen idee. Ik heb er gewoon een zwak voor.

Dit zal dus zeker niet de laatste creaties zijn, die je met deze set voorbij ziet komen op mijn blog.

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Ben jij ook zo gek op Maritieme dingen, dan heeft Stampin' Up!® een heel mooi pakket voor jou samengesteld. De Sailing Home Suite bundle. In deze Suite bundle zit meteen alles wat bij deze lijn hoort. Je kunt dus heerlijk zelf van alles gaan combineren om tot de leukste creaties te komen. Gegarandeerd urenlang freubelplezier! 

Dit weekend ga ik zelf weer bij Stampin' Up!® bestellen. Kan ik nog iets van Stampin' Up!® voor jou bestellen? Laat het me dan weten via carooskaartjes@hotmail.nl

Ik ben in ieder geval nog lang niet uitgespeeld met deze prachtige set, die ideaal is om voor mannen iets leuks te maken.

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

De voorkant van het mapje heb ik natuurlijk ook leuk versierd met een gestempelde afbeelding.
Deze heb ik op een stukje dsp geplakt. Weer eens wat anders een mat van design papier. Vaak vind ik dat te druk, maar in dit geval vond ik het heel goed uitkomen.

En zo had ik, dankzij het idee van Ronda en een beetje input van mezelf, toch snel nog een leuk cadeautje voor Peter.

Ik wens je een hele fijne woensdag toe.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Betaling is mogelijk via bankoverschrijving, Tikkie of betaalverzoek.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: