"/""" Caro's Kaartjes: CAS on Friday - Bird Ballade 2

Pagina's

11 juni 2019

CAS on Friday - Bird Ballade 2

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl


Hallo en leuk dat je komt kijken op mijn blog!

Ik heb de smaak te pakken met de Clean and Simple stijl en heb deze trent nog even doorgezet.
Nadat ik van de week het kaartje met de leuke vogeltjestak heb gemaakt voor de CAS on Friday challenge, was ik nog niet uitgespeeld met mijn nieuwe vriendjes uit de Free as a Bird stempelset.


Terwijl ik met het andere kaartje bezig was, bedacht ik namelijk het kaartje wat ik vandaag laat zien. Dat moest natuurlijk ook meteen gemaakt worden, zoals je ziet.

Kan ik meteen nog een keertje mee doen met deze leuke vogeltjes uitdaging, want de sluitingsdatum is pas morgen om 12.00 uur.

Voor dit kaartje heb ik een mooie nieuwe stans uitgeprobeerd, de Stitched Lace Dies.
Het deed me een beetje denken aan de kleedjes bij mijn oma op tafel vroeger.
Deze stans ik super gaaf om je kaart een mooie achtergrond te geven.

Een super simpel kaartje, maar toch een beetje Chique de Paris.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen: 


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Betaling is mogelijk via bankoverschrijving, Tikkie of betaalverzoek.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: