"/""" Caro's Kaartjes: CAS on Friday - Bird Ballade

Pagina's

8 juni 2019

CAS on Friday - Bird Ballade

http://carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo en welkom op mijn blog!

Leuk dat je even langs komt.
Vandaag zingen de vogeltjes al vroeg. 
Zijn ze niet schattig?

Met deze kaart doe ik mee aan de uitdaging van CAS on Friday.
Deze week is de uitdaging om een vogeltje op je kaart te gebruiken.

http://carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Nou dat was niet zo moeilijk met die leuke nieuwe vogeltjes uit de Bird Ballade Suite van Stampin' Up!®. Deze prachtige Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Heb je interesse? Lees dan onderaan deze pagina meer over de bestelopties.

Van deze Suite heb ik de Free as a Bird stempelset gebruikt.

Ik vind namelijk de tak met vogeltjes zo leuk! 
Deze heb ik ingekleurd met Stampin' Blends markers en daarna voorzichtig uitgeknipt.

Ik heb de rest van het kaartje heel rustig gelaten, zodat de vogeltjes echt de hoofdrol spelen op deze kaart.

Maar ik miste toch nog iets en heb toen de achtergrond geëmbosst met een houtstructuur embossing mal. Zo bleef mijn kaart toch rustig en CAS (Clean And Simple), maar heb ik ook de diepte die ik zocht.

Als extra accentje heb ik nog een bloemetje gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt.

En tot slot heb ik nog een tekstje met wit embossing poeder op een stukje zwart karton geëmbosst.

Super simpel, maar ik ben toch wel blij met het eindresultaat.
Zo zie je maar, dat het allemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn.

Ik wens je een fijn weekend toe.

Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Betaling is mogelijk via bankoverschrijving, Tikkie of betaalverzoek.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: