"/""" Caro's Kaartjes: Floral Essence Double Z fold kaart

Pagina's

7 juni 2019

Floral Essence Double Z fold kaart

http://carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Leuk dat je langs komt op mijn blog.

Vandaag laat ik je een Double Z fold kaart zien, die ik heb gemaakt voor de Happy Mail Swap op de groep Online Stampin' Party.

Dit is een leuke swap, waaraan al heel veel creatievelingen mee doen. Je krijgt nl. een werkbeschrijving van een project en naar aanleiding daarvan ga je iets maken. 
Dit stuur je op naar je swapmaatje, die voor jou ook zo'n leuk project maakt. Enig toch?

Deze keer kregen we een Double Z fold kaart beschrijving om mee aan de slag te gaan.

Ik was in een fleurige bui en heb de nieuwe Floral Essence stempelset erbij gepakt, omdat ik de tekstjes zo leuk bij elkaar vond passen op de 3 verschillende panelen.

De bloemen in deze set zijn ook erg mooi. En er is een bijpassende pons om de grootste bloem te kunnen voorzien van een heel gaaf 3-D effect. 

http://carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

De grote geponste bloem heb ik van nog wat meer kleur voorzien door van binnen uit te sponsen met een spongedauber.

De bloemen aan de rand heb ik eerst beïnkt met de lichte kleur paars (Highland Heather) en daarna heb ik voorzichtig aan de rand gesponsd met de donkerdere paarse kleur (Gorgeous Grape). Dit geeft een super leuk effect en wat meer diepte aan je bloemetje.

Deze keer heb ik voor paars gekozen. Ik hoop dat het een beetje in het straatje viel van mijn swapmaatje. Het is toch lastig om voor iemand anders iets te maken. Dan moet je maar afwachten of het in de smaak zal vallen.

Eén ding is zeker. Het is een leuke kaartvorm om nog eens te maken!

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


4 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Hij is echt heel gaaf Caro. Groetjes, Ankie

Caro's Kaartjes zei

Dank je Ankie!

alma.heijenk@gmail.com zei

wow, erg mooi geworden,kleur maar ook de stempel set.

Caro's Kaartjes zei

Dank je wel stoeienmetstempels!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: