"/""" Caro's Kaartjes: Liftchallenge #141 - Dank je wel

Pagina's

13 juni 2019

Liftchallenge #141 - Dank je wel

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Leuk dat je op mijn blog bent beland.

Vandaag doe ik weer mee met de Liftchallenge van deze week. De laatste voor de vakantie en hij is erg leuk. Wil je ook mee doen? Klik dan even {hier} om naar het challengeblog te gaan.


En weet je wat zo leuk is? Vorige week heb ik de Lift challenge gewonnen. WOW, wat gaaf!
Nu mag ik na de vakantie gastdesigner zijn. Ik kijk er erg naar uit. Super leuk!

Aan Marjan en Cornelie heb ik gevraagd of ik dan ook de sponsor van het prijsje mag zijn. 
En dat mag! Wat leuk!! 

De bovenstaande kaart heb ik voor de challenge van deze week gemaakt.
Hiervoor heb ik eerst een rondje uit een kladpapiertje uitgestanst.  Dit heb ik op een stuk op maat gesneden whisper white gelegd en ben heel zacht de rand gaan sponsen met Blushing Bride (roze) inkt. Het klad rondje heb ik laten liggen en ben na het sponsen gaan margrietjes gaan stempelen in het rond. Hiermee laat ik je meteen kennis maken met de nieuwe Stampin' Up!® In Color kleur Rococo Rose (oud rose). Deze kleur staat haar vrouwtje zoals je ziet.

Op de basiskaart heb ik een strook van 2,5 cm designpapier geplakt. Dit designpapier is ook weer in de kleur Rococo Rose, zodat het heerlijk bij elkaar past. Mijn bestempelde deel heb ik met dimensionals (3-blokjes) op de kaart geplakt, zodat het iets verhoogd is. Dit geeft een leuk effect vind ik.

Tot slot heb ik nog een dank je wel tekst toegevoegd, door dit met wit op zwart te embossen.

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Terwijl ik met deze kaart bezig was, bedacht ik, dat het misschien leuk zou zijn om er nog wat uitgeknipte madeliefjes op te plakken met een dimensional. Hier was ik aan begonnen, maar dat bleek toch niet zo leuk als ik dacht. Daarom heb ik met de geknipte madeliefjes een extra kaartje gemaakt in dezelfde stijl. Zo is het een setje! Hoe leuk is dat?

Voor deze creaties heb ik maar liefst 2 nieuwe Nederlandse Stampin' Up!® stempelsets gebruikt.

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

PLUK DE DAG BUNDLE - #151121 - €42,75 (incl middelgrote daisy pons)https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

KAARTJE VAN MIJ - #150874 - €27


Deze stempelsets zijn vanaf nu verkrijgbaar en horen bij de Stampin' Up!® jaarcatalogus van 2019-2020. Ze blijven dus nog in ieder geval tot het einde van deze catalogus in de collectie.

Stampin' Up!® heeft een uitdaging uitgeschreven voor alle demonstratrices, die aanwezig waren tijdens On Stage (een door Stampin' Up!® georganiseerd evenement).

Is de Pluk de Dag of de Engelse variant Daisy Lane stempelset 3 x verkocht via mij tussen 4 juni en 22 juli a.s., dan mag ik een gratis stempelset uit de nieuwe Stampin' Up! herfst/winter catalogus uitzoeken, zodat ik daar weer leuke voorbeeldjes mee kan maken. Fingers crossed of dat het gaat lukken! 

A.s. weekend ga ik zelf weer een bestelling doen bij Stampin' Up!®, want ik was nog iets vergeten bij de laatste bestelling. 

Mocht ik nog iets van Stampin' Up!® voor jou kunnen bestellen, laat het me dan graag weten via carooskaartjes@hotmail.nl. Dan maak ik het graag voor je in orde.

Shop jij liever op je eigen tijd? Dan kun je natuurlijk altijd in de webwinkel terecht (betaling kan met credit card).

Ik hoop dat je mijn kaartje voor de Liftchallenge leuk geworden vind en ik wens je alvast een heel fijn weekend toe.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen: 




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Betaling is mogelijk via bankoverschrijving, Tikkie of betaalverzoek.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}.

3 opmerkingen:

kaneeltje zei

Prachtige kaarten zeg! Ook leuk om wat meer van deze madeliefjes te zien!

Cornelie zei

Tuuurlijk zijn wij blij met jou als sponsor, super lief.
Nu begrijp ik de tijd die je kwijt bent aan je blogberichten, haha, wat een lappen tekst!
Maar nu je kaartjes.
Erg mooi gedaan. Prachtige kleur ook! En wat een werk bij die 2e kaart, al dat knipwerk. Erg leuk dat je weer meedoet, je bent lekker bezig. Hou dat vast!
Bedankt Caro!

Marjan zei

Heel mooi Caro, beide kaarten! En zo leuk dat je weer meedoet met onze challenge en lekker bezig bent met mooie kaarten maken.
En ja, wij zijn blij met je aanbod om ons te sponsoren en met je gastdesignerschap na onze blog vakantie!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: