"/""" Caro's Kaartjes: Een lekker taartje...

Pagina's

14 juni 2019

Een lekker taartje...

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo,

Heb je iets te vieren?
Dan maak je met de Piece of Cake stempelset super leuke taartjes.
Met als voordeel dat je er niet dik van wordt. 
Nog een bijkomend voordeel is, dat het veel sneller gaat dan wanneer je een taart gaat bakken.

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

In de Piece of Cake stempelset zitten allemaal taartjes met ieder een eigen patroontje. 
Ik heb deze in zachte regenboogkleuren uitgeprobeerd.

Er is ook een bijpassende Cake builder pons bij verkrijgbaar, zodat je niet al die taartjes hoeft uit te knippen. Super fijn! Ik hou van ponsen. Lekker snel en makkelijk.

Voor het design van de kaartjes heb ik me laten inspireren door het Stampin' Up!® Artisan Design Team. Die meiden zijn speciaal door Stampin' Up!® geselecteerd om de mooiste voorbeelden te maken.

Deze SUper leuke stempelset met pons is een poosje niet te bestellen geweest, maar gelukkig is hij er nu weer.

A.s. weekend ga ik zelf weer bij Stampin' Up!® bestellen. Heb jij ook nog iets 'nodig' van Stampin' Up!? Geef jouw bestelwensen dan door via carooskaartjes@hotmail.nl, dan maak ik jouw bestelling graag in orde.

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Met de Stampin' Blends heb ik de voet van de taartschaal van wat kleur voorzien.
Hiermee kleurde ik ook deels de taartjes in.

Wat een feestje zo op de vrijdag.
We kunnen ook best vieren dat het bijna weekend is toch?

Fijne dag! 




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Betaling is mogelijk via bankoverschrijving, Tikkie of betaalverzoek.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

2 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Ook weer van de leuke kaartjes. Wat een top idee. Groetjes, Ankie

Eveline zei

Ik kan niet kiezen! Ik vind ze allemaal even leuk.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: