"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke maandag - Beautiful Friendship

Pagina's

24 juni 2019

Makkelijke maandag - Beautiful Friendship

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Hallo!

Gezellig dat je langs komt op mijn blog.

Gisteren was het heerlijk weer en ik besloot om lekker te gaan stempelen in de tuin.
Dus wat spulletjes van mijn knutselzolder gehaald om mee aan de slag te gaan.

Eigenlijk wilde ik naar het strand gaan, maar Gio had daar geen zin in, dus besloten we een relaxte dag thuis in de tuin te houden. Gelukkig hadden we het zwembadje al opgezet, dus tussen het stempelen door kon ik heerlijk afkoelen en even een overgooi spelletje doen met Gio. Life is good!

Aangezien ik spullen van zolder moest halen, had ik van te voren even nagedacht wat ik ging maken. Het moest niet te moeilijk zijn, daarvoor was het veel te warm. Dus snelle, makkelijke kaartjes moesten het worden. 

De Less is More challenge #398 sluit daar perfect bij aan.
Ik besloot deze uitdaging aan te gaan en een kaart van één laag te maken. Er moesten ook stippen op zitten. Dit zag ik pas later...oeps! Gelukkig had ik nog wat sequins en plakdiamantjes, die kunnen ook best voor stipjes door toch?

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/
Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

 Ik was zo lekker bezig dat ik meteen drie kaartjes heb gemaakt in verschillende kleuren.
De bovenste is in Blushing Bride/Rococo Rose, de tweede in Seaside Spray/Pacific Point en de laatste Highland Heather/Gorgeous Grape.

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Drie super simpele kaartjes die je in een handomdraai gemaakt hebt.
Deze stempelset is ideaal voor beginnende stempelaars.
Met een paar kleurtjes inkt en een setje note cards kom je namelijk al een heel eind, zoals je ziet.

Stempelen is niet zo ingewikkeld als het soms misschien lijkt.

Vorige week had ik beloofd om een kaartje te sturen aan iemand die een reactie heeft achtergelaten op mijn blog. Nu had ik slechts 2 mensen die een reactie hebben achtergelaten. Erg jammer, dat er niet meer mensen graag een kaartje ontvangen. Nu heeft elk nadeel zijn voordeel, want nu kan ik gezellig twee kaartjes weggeven.

Annette en Cornelie jullie ontvangen binnenkort allebei een kaartje van mij in de bus, omdat ik het erg leuk vind, dat jullie de moeite hebben genomen om een reactie achter te laten. 

Sterkte met de hitte vandaag, want de voorspellingen geven een super warme dag door.
Mocht je binnen verkoeling zoeken en lekker gaan knutselen, dan kun je nog tot 5 juli a.s. meedoen met de Less in More challenge als je dat leuk vindt.

Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up!® materialen:
Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Betaling is mogelijk via bankoverschrijving, Tikkie of betaalverzoek.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}.

2 opmerkingen:

kaneeltje zei

Jippie! Gelukkig lees ik nog altijd je blog!

Ankie vd Polder zei

Wat een gave kaartjes Caro. Ik heb deze set ook en ga jouw voorbeelden zeker als inspiratiebron gebruiken. Groetjes, Ankie

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: